رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان ؛ "قاسم‌پور" سومین طلایی ایران

سه شنبه 13 مهر 1400 - 6:47:29
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان ؛ "قاسم‌پور" سومین طلایی ایران

تهران - الکوثر : "کامران قاسمپور" نماینده وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ ، با پیروزی برابر حریف روس خود، مدال طلای این رقابت ها را بر گردن آویخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، "قاسم پور" دوشنبه شب  در فینال وزن 92 کیلوگرم رقابت های جهانی مقابل "ماگومد کوربانوف" قهرمان اروپا از روسیه قرار گرفت و  با ارائه یک کشتی جسورانه موفق شد حریف روس خود را با نتیجه 8 بر 4 شکست دهد.  

ایران پیش از این صاحب دو مدال طلا و سه نقره شده بود. 

"حسن یزدانی" و "امیرحسین زارع"  آزادکاران اوزان 86 و 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران به ترتیب با پیروزی مقابل "دیوید تیلور" از آمریکا و "گنو پتریاشیولی" از گرجستان موفق به کسب مدال طلا شده بودند. 

مدال های نقره ایران را نیز "علیرضا سرلک" در وزن 57 کیلوگرم، "امیرمحمد یزدانی" در وزن 65 کیلوگرم و "محمد نخودی" در وزن 79 کیلوگرم کسب کردند. 

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از شنبه گذشته در ده وزن آغاز و امروز سه‌شنبه با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان می‌رسد.

در پایان رقابت های 8 وزن، تیم ملی کشتی آزاذ ایران با 141 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های آمریکا و روسیه به ترتیب با 140 و 133 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 13 مهر 1400 - 6:47:21

دسته بندی :