امیرعبداللهیان: ارمغان رژیم صهیونیستی برای منطقه و بحرین فقط ناامنی است

جمعه 9 مهر 1400 - 18:2:0
 امیرعبداللهیان: ارمغان رژیم صهیونیستی برای منطقه و بحرین فقط ناامنی است

تهران- الکوثر: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران استقبال حکومت بحرین از وزیر خارجه رژیم جعلی صهیونیستی را خیانت آشکار به آرمان مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواند و گفت: ارمغان این رژیم برای منطقه و بحرین فقط ناامنی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در پی سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به منامه و استقبال مقامات بحرینی از وی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در توئیتی به زبان عربی نوشت: استقبال حکومت بحرین از وزیر خارجه رژیم جعلی صهیونیستی، خیانت آشکار به آرمان مردم مظلوم و مقاوم فلسطین است.

«یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی و همتای بحرینی‌اش دیروز (پنجشنبه) نخستین سفارت رژیم صهیونیستی در منامه را افتتاح کردند. وی تصریح کرد: ما فقط یک کشور می شناسیم که فلسطین نام دارد و پایتخت آن قدس است. بی تردید ارمغان تل آویو برای منطقه ‌و بحرین تنها ناامنی است.

 پیش از این نیز سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه استقبال حقیرانه حاکمان بحرین از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را خلاف خواست و رای مردم بحرین خواند و هرگونه زمینه سازی برای تثبیت حضور مخرب اسرائیل در منطقه را در راستای تنش زایی و ناامنی بیشتر برشمرد و محکوم کرد.
«یائیر لاپید» در نخستین سفر رسمی پس از توافق عادی سازی روابط بین تل‌آویو و منامه، صبح پنجشنبه، (۳۰ سپتامبر/۸ مهر ماه) وارد بحرین شد. او در صفحه شخصی خود در توئیتر با انتشار تصاویری از ورودش به بحرین، نوشت: «وارد بحرین شدیم. بسیار مفتخرم که نماینده اسرائیل در اولین سفر رسمی و تاریخی به این کشور هستیم.به خاطر استقبال گرمتان متشکرم».
بحرین و رژیم صهیونیستی در تاریخ ۱۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا به طور رسمی در کاخ سفید توافق عادی‌سازی روابط امضاء کردند و به دنبال این اقدام، در زمینه‌های مختلفی توافق همکاری امضا کردند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


جمعه 9 مهر 1400 - 17:43:59