الزهار: در آستانه نبرد"وعده آخرت" هستیم

جمعه 9 مهر 1400 - 16:54:37
الزهار: در آستانه نبرد"وعده آخرت" هستیم

تهران- الکوثر: عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که مردم فلسطین در آستانه جنگ "وعده آخرت" هستند و نبرد "شمشیر قدس" تنها نمونه کوچکی از این جنگ بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثربه نقل از شبکه خبری المیادین، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی حماس گفت: مردم فلسطین در آستانه جنگ "وعده آخرت" هستند و جنگ شمشیر قدس تنها نمونه کوچکی از این جنگ بود. انتفاضه فرزندان ما در داخل اراضی اشغالی که همزمان با جنگ شمشیر قدس رخ داد اصالت مردم فلسطین و شکست سیاست ادغام آن‌ها در جامعه یهودی را ثابت کرد.

وی بر مشارکت اراضی لبنان، سوریه و اردن تأکید کرد و گفت: مشارکتشان به رژیم اشغالگر در یک روز پایان می‌دهد.

الزهار تأکید کرد: اسرائیل بعد از جنگ شمشیر قدس هرگز جرأت نمی‌کند وارد جنگ جدیدی شود. اگر مداخله آمریکا برای نجات اسرائیل نبود جنگ بیشتر طول می‌کشید. اسرائیل از شعله ور شدن اوضاع و آغاز جنگ جدیدی که به نظریه امنیتی‌اش لطمه بزند، می‌ترسد. اسرائیل از انتقال تجربه مقاومت از غزه به کرانه باختری می‌ترسد. مقاومت در غزه از مرحله تک تیراندازی و ربودن یک سرباز به شلیک موشک‌ها در داخل اراضی اشغالی رسیده است. غزه اکنون ارتش آزادی با موشک‌هایی دارد که به عمق اسرائیل نفوذ می‌کنند.

وی درباره معامله تبادل اسرا گفت: می‌خواهیم معامله تبادلی را امضا کنیم نه یک توافق نامه. هدف ما آزادی اسراست. اسرائیل می‌خواهد اسرایش در غزه را بدون هیچ بهایی آزاد کند اما در نهایت باید تسلیم شروط مقاومت بشود.

الزهار درباره محاصره غزه گفت: اسرائیل اسلوب محکمی را برای محروم کردن مردم فلسطین در غزه و محاصره آن‌ها برای تغییر مواضعشان درباره سرزمین یا مقدساتشان در پیش گرفته اما تمام اهدافش شکست خورد.

وی تشکیلات خودگردان فلسطین و فتح را به فرار از برگزاری انتخابات فراگیر به خاطر ترس از شکست متهم کرد.

الزهار گفت: هدف از تلاش‌های تشکیلات خودگردان فلسطین برای ممانعت از ورود کمک قطر به غزه تضعیف حماس و محاصره فقرا و ایجاد آشوب است. تمام این فشارها علیه حماس است؛ چراکه برنامه مقاومت با برنامه تشکیلات خودگردان درباره هماهنگی امنیتی مغایرت دارد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


جمعه 9 مهر 1400 - 14:13:25