العامری : با وجود بسیج مردمی سازش با صهیونیست ها محال است

جمعه 9 مهر 1400 - 12:7:36
العامری : با وجود بسیج مردمی سازش با صهیونیست ها محال است

تهران- الکوثر: رئیس ائتلاف الفتح در مجلس عراق اعلام کرد تا زمانی که بسیج مردمی عراق وجود دارد سازش با دشمن صهیونیستی محال است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  رئیس ائتلاف الفتح در مجلس عراق اعلام کرد بسیج مردمی عراق به قوت خود باقی خواهد ماند و هرگز با انحلال یا ادغام آن موافقت نخواهد شد و سازش با دشمن صهیونیستی نیز تا زمانی که بسیج مردمی عراق وجود دارد، محال است.

 هادی العامری در سخنانی در جمع شماری از نامزد‌های انتخابات مجلس عراق و شهروندان افزود روحیه‌ای که در نبرد داعش دیدیم و چنین روحیه‌ای در پاسخ به فتوا به وجود آمد؛ این روحیه را از امام حسین علیه السلام و از ندای «هیهات منا الذله» یاد گرفته ایم و تا زمانی که این روحیه بی باکانه و به چالش کشنده و پایدار در ما وجود دارد، توطئه‌ها نیز علیه ما ادامه خواهد یافت.
العامری گفت: «بنابراین مسئولیت بزرگ امروز ما حفاظت از بسیج مردمی است. مأموریت اساسی ما در الفتح، حفظ بسیج مردمی است. اگر بسیج مردمی بماند، می‌توانیم از عراق حمایت کنیم و آن را بسازیم، اگر بسیج مردمی برود، نه می‌توانیم از آن حمایت کنیم و نه می‌توانیم آن را بسازیم و کسی قادر به حمایت و ساختن آن نخواهد بود. همه سفیرانی که با ما دیدار می‌کنند، نخستین پرسششان آینده بسیج مردمی است. آیا می‌ماند یا نه؟»
العامری سه بار گفت ”بسیج مردمی عراق باقی خواهد ماند“ و افزود: ”خودتان را آزار ندهید، امکان ندارد قبول کنیم که بسیج مردمی منحل شود و امکان ندارد با ادغام آن نیز موافقت کنیم.»


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


جمعه 9 مهر 1400 - 12:7:30