آغاز نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا برای ۱۲ سال به بالا

سه شنبه 6 مهر 1400 - 16:41:42
آغاز نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا برای ۱۲ سال به بالا

تهران- الکوثر: مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت اعلام کرد: نوبت‌دهی واکسیناسیون کرونا برای افراد ۱۲ سال به بالا آغاز شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از وبدا، از هم اکنون همه متولدین ۱۳۸۸ و قبل از آن در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir محل و زمان تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند.

 

در این حال، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: قرنطینه هوشمند در کشور عملیاتی می‌شود واین طرح در چند هفته آینده در کشور جایگزین قرنطینه عادی خواهد شد.
وی افزود: در قالب طرح قرنطینه هوشمند، بسیاری از ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در کشور برداشته شده است و افرادی که واکسینه شده اند، می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود مانند زیارت حرم مطهر و سفر با هواپیما، قطار و ... را انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای قرنطینه هوشمند دیگر لازم نیست همه افراد محدود شوند، چون مردم نیاز به تجارت و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی دارند و جامعه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌تواند به زندگی عادی برگردد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
 


سه شنبه 6 مهر 1400 - 16:28:17