تکذیب دروغی دیگر درباره واکسن کُوو ایران برکت

چهار شنبه 24 شهریور 1400 - 18:34:16
تکذیب دروغی دیگر درباره  واکسن کُوو ایران برکت

تهران- الکوثر: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام، ادعای پیش فروش میلیاردی واکسن کُوو ایران برکت را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، علی تاجرنیا نماینده پیشین مجلس  در مصاحبه با یک روزنامه مدعی شده بود که برکت واکسن خود را پیش فروش کرده و در ازای هر دُز واکسن، ۲۰۰ هزار تومان گرفته و برکت از صندوق توسعه دولت عددی بالای یک میلیارد دلار از محل اعتبارات دولتی گرفت.
این ادعا کاملا کذب است و هیچ پیش فروشی انجام نشده است.

پیش از این رییس سازمان غذا و دارو هم گفته است که پیش‌خرید واکسن از شرکت‌های داخلی تولیدکننده واکسن به هیچ عنوان صحت ندارد.
آقای محمدرضا شانه ساز افزود: تولیدکنندگان داخلی نیز با اخذ مجوز‌های لازم به جرگه تولید می‌پیوندند که نویدبخش روز‌های امیدوارکننده‌ای برای مهار انتشار کرونا با واکسن‌های تولید داخل است.
به گفته وی، وزارت بهداشت از ابتدا برای تامین واکسن در هر دو محور واردات و تولید ورود کرده بود و هیچ فرصتی را برای تامین هر چه سریعتر واکسن از دست نداده است.
رئیس سازمان غذا و دارو افزود: خبر‌های منتشر شده در مورد پیش‌خرید واکسن از شرکت‌های داخلی تولیدکننده واکسن به هیچ عنوان صحت ندارد، پیش خرید حتی به شکل ریالی انجام نشده و این اخبار کذب، مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
ازصفحه محرم الکوثر فارسی دیدن کنید


چهار شنبه 24 شهریور 1400 - 13:32:55