حماس : پاسخ به هرگونه تجاوز جدید صهیونیستها غافلگیرکننده خواهد بود

جمعه 12 شهریور 1400 - 15:6:10
حماس : پاسخ به هرگونه تجاوز جدید صهیونیستها غافلگیرکننده خواهد بود

تهران - الکوثر : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد، پاسخ مقاومت فلسطین به هرگونه تجاوزگری جدید صهیونیست به نوار غزه غافلگیرکننده خواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز جمعه در سخنانی تصریح کرد، مقاومت در غزه آماده مقابله با هرگونه تجاوزگری جدید رژیم اسرائیل است و چیزهای زیادی برای غافلگیر کردن ارتش این رژیم دارد.

السنوار تاکید کرد، گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در هرگونه جنگ آتی با ارتش صهیونیست غافلگیری های زیادی دارد.

یکی از فرماندهان میدانی واحد جوانان مستقر در مرز نوار غزه نیزتاکید کرد، خواسته ما روشن است و باید محاصره نوار غزه به همه اشکال آن برداشته شود و زندگی به دوره قبل از سال ۲۰۰۵ میلادی و بهتر از آن برگردد.

پیش از این «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیزاعلام کرد، این جنبش در برابر محاصره نوار غزه توسط رژیم اسرائیل تماشاچی نخواهد بود و گروه های مقاومت متعهد به در هم شکستن این محاصره هستند.

این درحالی است که دور جدید تجمع های شبانه مردم غزه بویژه جوانان در مرز با سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به تداوم محاصره این منطقه از سوی رژیم اسرائیل همچنان ادامه دارد.

مردم غزه دیشب برای ششمین شب به نشانه اعتراض به محاصره ۱۵ ساله این منطقه در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی تجمع کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 12 شهریور 1400 - 15:5:59