رئیسی در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره):

رئیسی: به مدد الهی بر مشکلات فایق خواهیم آمد

پنج شنبه 4 شهریور 1400 - 9:40:16
رئیسی: به مدد الهی بر مشکلات فایق خواهیم آمد

تهران- الکوثر:  رئیس جمهور اسلامی ایران تاکید کرد : مشکلات مردم بسیار است، اما بدون تردید اگر در مسیر درست حرکت کنیم به مدد الهی قادریم بر همه مشکلات پیروز شویم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آقای رئیسی در مراسم تجدید پیمان هیئت دولت سیزدهم با آرمان‌های امام (ره) و شهدا در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: مشکلات مردم بسیار است و حل این مشکلات در پرتو این است که از روح شهیدان و روح مطهر امام راحل مدد بگیریم و خودمان هم از امکانات و ظرفیت هایمان آنچه که داریم مدد ب گیریم و یقین بدانیم مدد الهی همراه مان است و امداد‌های غیبی الهی همراه مان خواهد بود.

رئیس جمهور گفت: این را همیشه امام به رزمندگان در جبهه‌ها و در دیدارهایشان می‌فرمودند امروز هم رهبری معظم به همه ما تاکید دارند که اگر در مسیر درست حرکت کنیم ان تنصروا الله ینصرکم قطعاً مدد الهی همراه و یاور ما خواهد بود و ما قادریم که به مدد الهی بر همه مشکلات فایق بیاییم.

وی با تاکید بر اینکه مشی و خط و راه امام (ره) این بود که هیچ مانعی را به حساب نمی‌آوردند افزود: امام (ره) به ما آموختند که می‌توان با تکیه بر قدرت لایزال الهی بر همه قدرت‌ها و دشمنان و همه مدعیان پیروز شد.

رئیس جمهور گفت: امروز ما با امام (ره) پیمان می‌بندیم که خط نورانی ایشان را ادامه دهیم و وفادار به این خط نورانی باشیم که خیر کشور ملت و دولت ما در پایبندی به این خط نورانی است که امروز در جامعه ما درخشش دارد در جوامع دیگر هم وقتی با آموخته‌های امام (ره) آشنا می‌شوند دلباخته این خط شده و می‌دانند آنچه که می‌توانند سعادت شان را تضمین کند همین خط و راه نورانی است.

وی خاطرنشان کرد: دعا می‌کنیم به حق روح شهدا و امام (ره) خداوند این دولت و همه همکاران را در سراسر کشور یاری کند تا در مسیر امام (ره) گام برداریم و سعادت دنیا و آخرت را برای خود و دیگران رقم بزنیم.

دولت خود را در برابر آحاد ملت مکلف می‌داند 

رئیس جمهور گفت: این دولت نیاز دارد همه ملت، گروه‌ها و سلیقه‌ها با همه وجود خود را با دولت و همراه دولت بدانند و دولت هم با همه وجود خود را خدمتگزار همگان و متعلق به همه ملت بداند.

آقای رئیسی در مراسم تجدیدمیثاق هیئت دولت با آرمان‌های امام راحل ضمن تشکر از تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت همراهی آحاد و سلیقه‌های مختلف با دولت افزود: دولت خدمتگزار آحاد ملت است و این حقی است برای همه ملت و تکلیفی است برای همه ما.

وی اضافه کرد: برای این مهم نیازمند عنایت حضرت حق هستیم و نسبت به همه ملت با هر سلیقه و گویشی در هر نقطه از کشور و با هر سلیقه سیاسی خود را موظف و مکلف می‌دانیم و ادای این حق نیازمند لطف و کرم و عنایت خداوند است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
ازصفحه محرم الکوثر فارسی دیدن کنید


پنج شنبه 4 شهریور 1400 - 9:38:47