در اعتراض به جنایتهای رژیم اشغالگر اسرائیلی

ادامه اعتصاب غذای 10 اسیر در زندانهای رژیم صهیونیستی

دو شنبه 25 مرداد 1400 - 18:7:20
ادامه اعتصاب غذای 10 اسیر در زندانهای رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر :10 اسیر فلسطینی همچنان به اعتصاب غذای خود در زندانهای رژیم صهیونیستی ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،اقدامات مستمر رژیم صهیونیستی به نقض حقوق اسیران فلسطینی در زندانهای این رژیم به حدی است که ده اسیر فلسطینی هنوز دست از اعتصاب غذا برنداشته اند. اعتصاب این اسیران در اعتراض به جنایتهای رژیم اشغالگر علیه اسیران فلسطینی است که همچنان ادامه دارد.
این در حالی است که شرایط بهداشتی به گونه ای است که خطری جدی سلامت اسیران فلسطینی را تهدید می کند. باشگاه اسیر فلسطینی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: شرایط بهداشتی اسیران فلسطینی در زندانهای رژیم اسرائیل روز به روز بدتر می شود و نگرانی زیادی در زمینه سلامتی آن ها وجود دارد زیرا جنایتها و ظلم های رژیم اشغالگر علیه اسیران فلسطینی رو به افزایش است به طوری که اسیران فلسطینی را در سلول های انفرادی نگه می دارد و آنها را ممنوع الملاقات کرده تا فشار زیادی بر آنها وارد سازد تا شاید دست از اعتصاب خود بردارند.کمیته امور اسیران و آزادگان فلسطینی درباره شرایط نامناسب سلامتی اسیر «موفق عَروق» بر اثر جنایتهای رژیم اشغالگر به ویژه سهل انگاری پزشکی عمدی، هشدار داده بود.این در حالی است که 5 هزار و 300 اسیر فلسطینی در زندانهای رژیم اشغالگر شرایط بسیار سختی را تحمل می کنند. در میان این اسیران بیش از 500 اسیر به کمک های پزشکی نیاز فوری دارند.
از سوی دیگر دهها شهرک نشین صهیونیست از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش بردند و در این مسجد اقدامات تحریک آمیز انجام دادند. نیروهای رژیم اشغالگر نیز از این شهرک نشینان به شدت محافظت می کردند. این در حالی است که شهرک نشینان صهیونیست با یورش به زمین های فلسطینی ها در منطقه خربه زنوته جنوب شهر الخلیل در کرانه باختری این زمین ها را تصرف کردند



آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


دو شنبه 25 مرداد 1400 - 17:25:45

دسته بندی :