تاکید هنیه بر تشدید مقابله مردمی با رژیم اشغالگر قدس

دو شنبه 25 مرداد 1400 - 9:38:57
تاکید هنیه بر تشدید مقابله مردمی با رژیم اشغالگر قدس

تهران - الکوثر : رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تشریح سه واقعیت در مقاومت صد روزه مردم «بیتا» در کرانه باختری، خواستار تشدید مقابله مردمی با رژیم اشغالگر شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، از زمان آغاز ساخت و ساز شهرک‌نشینان صهیونیست در شهرک «آویتار» در در بیتا، جنوب نابلس، اهالی این منطقه اقدامات اعتراضی خود برای ریشه‌کن کردن این شهرک صهیونیستی را آغاز کردند. این اعتراضات وارد صدمین روز خود شده و تاکنون هفت فلسطینی در اعتراض‌های مذکور شهید و بیش از ۷۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

به گزارش وب سایت رسمی حماس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تقدیر از اهالی بیتا گفت، این مقاومت صد روزه منعکس کننده سه واقعیت است که اولین آن  قدرت ملت فلسطین بر گرفتن حق خود با مقاومت مردمی، توسعه آن و نیز ابتکار در ابزارهای مقاومت است. 

هنیه تاکید کرد، مقاومت صدروزه مردم بیتا نشان دهنده وحدت و اتحاد میدانی فلسطینیان است. 

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت، بیتا به نمادی از پایبندی مردم فلسطین به سرزمین مادری، رد پروژه‌ها در راستای حل و فصل سیاسی سازش، شناسایی اشغالگر یا تسلیم در برابر پروژه‌هایی تبدیل شده که نابودی مسأله فلسطین را دنبال می‌کنند.

هنیه در ادامه افزود، اتفاقات بیتا نشان می‌دهد شمشیر قدسی که غزه آن را بیرون کشید، غلاف نخواهد شد  و مقابله با اشغالگران ادامه دارد و جز با تحقق آزادی و بازگشت به سرزمین متوقف نخواهد شد.

رهبر حماس از اهالی کرانه باختری خواست در اطراف اهالی بیتا و هر مکان درگیری دیگری جمع شوند تا تمام محورهای شهرک‌سازی در کرانه باختری به کانون مقابله و خشم شبانه تبدیل شوند و مقاومت مردمی افزایش یابد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 25 مرداد 1400 - 9:38:49

دسته بندی :