سرلشکر سلامی: بخش مهمی از زوال آمریکا در صحنه جهانی در عراق اتفاق افتاده است

یک شنبه 17 مرداد 1400 - 18:24:15
سرلشکر سلامی: بخش مهمی از زوال آمریکا در صحنه جهانی در عراق اتفاق افتاده است

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بخش مهمی از زوال آمریکا در صحنه جهانی در عراق اتفاق افتاده است.

سرلشکر «حسین سلامی » فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در دیدار «فاتح الفیاض» فرمانده حشد شعبی (نیروهای بسیج مردمی) عراق با تجلیل از نقش راهبردی حشد شعبی در پیروزی ملت عراق بر داعش و تامین امنیت و ثبات این کشور گفت:مقاومتی که در عراق شکل گرفت آمریکایی ها را ضعیف  و فرسوده کرده  و با بالا بردن هزینه‌هایشان،  آنها را بین دو شر قرار داد که اگر بمانند آسیب می‌بینند و اگر هم از عراق خارج شوند شکست خورده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حرف‌های اساسی همواره در میدان زده می‌شود و قدرت‌های واقعی سیاسی ، قدرت های میدانی هستند و حشد شعبی در این عرصه فوق‌العاده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما در جبهه مقاومت و تداوم این نبرد بزرگ حامی و پشتیبان شما هستیم و امیدواریم که مصوبه مجلس ملی عراق در خروج نظامیان امریکایی از این کشور به صورت عملی و به نحو احسن تحقق یابد و عراق مستقل ، مقتدر و امن بدون حضور اشغالگران به راه خود ادامه دهد.

فالح الفیاض فرمانده حشد شعبی  عراق هم در این دیدار با قدردانی از حمایت های ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ملت عراق و حشد شعبی این کشور با تجلیل از مجاهدت های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الهام دهنده حشد شعبی بود و امروز حشد شعبی  وجود خود را مدیون حاج قاسم سلیمانی  و تلاش‌های ابو مهدی المهندس که جانشان را فدا کردند؛ می داند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 17 مرداد 1400 - 18:23:55

پربازدیدها