سرلشکر سلامی : ظرفیت برای فروپاشی رژیم صهیونیستی کافی است

یک شنبه 17 مرداد 1400 - 11:2:24
سرلشکر سلامی : ظرفیت برای فروپاشی رژیم صهیونیستی کافی است

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دیدار معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد : ظرفیت فروپاشی رژیم صهیونیستی مهیا بوده و کافی است شرایط برای اشتباه آنها فراهم شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز شنبه در دیدار شیخ نعیم قاسم قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان  با تحسین هوشمندی و اقتدار مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله را قدرت عزت آفرین و ضامن امنیت مردم این کشور دانست.

سرلشکر  سلامی گفت: حزب الله لبنان، چون در میدان جهاد متولد شده و رشد کرده است، دشمن صهیونیستی به خوبی دامنه و عمق قدرت آن را درک می‌کند.

فرمانده کل سپاه افزود:  شاهد روند گسترش قدرت در محور مقاومت هستیم، درمقابل دشمن مقاومت در حال افول و زوال  است.

 سرلشکر  سلامی همچنین گفت : حرکت حماسی اخیر حزب الله لبنان  در متوقف سازی ارتش صهیونیستی، به نخست وزیر جدید رژیم جعلی نشان داد معادلات در جای دیگری تعیین می‌شود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: صهیونیست‌ها از این واقعیت درک دقیقی دارند که اگر موتور حزب‌الله روشن شود آن‌ها باید قطعاً از سرزمین‌های اشغالی فرار کنند، زیرا شخصیت جدید حزب الله در بعد نظامی که قدرت جنگ روی زمین است اگر به حرکت درآید دومینوی فرار اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر تداوم حمایت‌ها و پشتیبانی‌های انقلاب اسلامی و ملت ایران از مقاومت لبنان  تصریح کرد: حزب الله فقط یک نیروی نظامی نیست، بلکه پشتوانه و تکیه گاه اصلی مردم لبنان است و در میان همه مردم این کشور از جایگاه رفیع معنوی برخوردار است.

شیخ نعیم قاسم، نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های ملت ایران بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مقاومت اسلامی لبنان گفت : حزب الله و مردم لبنان دستاورد‌ها و موفقیت‌های خود را مرهون حمایت‌های جمهوری اسلامی و فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی  می‌دانند.

شیخ نعیم قاسم افزود:  باوجود  برخی مشکلات و تلاش دشمنان برای اعمال تحریم و فشار ضد لبنان و از بین بردن امنیت مردم آن، توانسته ایم موقعیت و محیط خود را حفاظت کنیم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 17 مرداد 1400 - 10:39:55