قالیباف : ملت لبنان با مدیریت مقاومت، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

یک شنبه 17 مرداد 1400 - 10:31:55
قالیباف : ملت لبنان با مدیریت مقاومت، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

تهران - الکوثر : رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد ملت لبنان با مدیریت مقاومت، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران روز شنبه در دیدار  ایوب حمید، فرستاده ویژه نبیه بری رئیس مجلس  لبنان گفت :  وظیفه اسلامی و انسانی خود می‌دانیم که در همراهی محور مقاومت و در مبارزه با دشمنان اسلام در کنار ملت و دولت لبنان باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران افزود : هرچند دشمنان لبنان درصددند که ضربه‌های اقتصادی، امنیتی و سیاسی مهلکی به لبنان وارد کنند، اما توطئه‌ها و فشارهای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه لبنان با تدبیر گروه‌های سیاسی ناکام مانده است.
قالیباف  تحریم های اقتصادی و ایجاد بحران تحمیلی بر لبنان را عامل مشکلات مردم دانست و گفت: امروزه آمریکا، برخی از کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی مشکلات ساختاری، اقتصادی و اختلافات دیدگاهی لبنان را ابزاری برای تشدید فشار بر مردم قرار داده اند که باید فکری اساسی در این مورد اندیشید.
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به جنگ 33 روزه، خاطر نشان کرد:  لبنان نشان داده که محکم در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است. 
فرستاده ویژه رئیس مجلس  لبنان،  نیز در این دیدار با قدردانی از دعوت مقامات لبنان برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت: انتخاب "  سید ابراهیم رئیسی "  هم برای لبنان و هم برای جهان اسلام حائز اهمیت است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 17 مرداد 1400 - 7:9:34