دبیرکل نُجَباء: مقاومت عراق فریب آمریکا را نمی‌خورد

پنج شنبه 7 مرداد 1400 - 11:24:15
دبیرکل نُجَباء: مقاومت عراق فریب آمریکا را نمی‌خورد

تهران - الکوثر : شیخ اکرم الکعبی با بیان اینکه "بیانیه مشترک دو وزارت خارجه عراق و آمریکا متضمن ‌عقب‌نشینی واشنگتن از خاک و آسمان کشور نیست"، تصریح کرد: این فریب تنها برای خودشان کارساز است و مقاومت تا آزادسازی کامل عراق پایدار خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،  دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر ضمن تبریک عید سعید غدیر، اعلام کرد: همزمان با این مناسبت تاکید می‌کنیم که هرگونه تعامل با آمریکای دروغگو و فریبکار، جز با زبان زور، هیچ فایده‌ای ندارد.

 شیخ اکرم الکعبی بیانیه مشترک دو وزارت خارجه عراق و آمریکا را فاقد ارزش توصیف کرد و توضیح داد: این بیانیه به شکل واضح و صریح متضمن ‌عقب‌نشینی عملی نیروهای آمریکایی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب عراق و همچنین از خاک و آسمان کشور نیست.

وی همچنین تغییر عنوان نیروهای اشغالگر بیگانه از رزمی به مستشار را نیرنگی باطل دانست و افزود: این فریب تنها برای خودشان کارساز است و عراقی‌های وطن‌دوست به‌هیچ‌وجه با آن کنار نخواهند آمد.

دبیرکل نُجَباء در خاتمه پیام خود تصریح کرد: موضع و مقاومت ما تا آزادسازی کامل کشور عزیزمان و بازیابی حاکمیت عراق و برپایی جشن بزرگ پیروزی، ثابت و پایدار خواهد بود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 7 مرداد 1400 - 11:24:5

دسته بندی :