قالیباف: راه مقابله با جنگ اقتصادی افزایش ارتباطات میان کشورهای اسلامی است

پنج شنبه 7 مرداد 1400 - 9:30:24
قالیباف: راه مقابله با جنگ اقتصادی افزایش ارتباطات میان کشورهای اسلامی است

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: راه مقابله با جنگ اقتصادی افزایش ارتباطات میان کشورهای اسلامی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در دیدار فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه که به محل اقامت وی در دمشق آمده بود، با تاکید براین که پس از یک دهه جنگ سخت تروریست های تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی با سوریه و محور مقاومت اکنون دشمنان عرصه جنگ را تغییر داده و شاهد جنگ اقتصادی هستیم گفت: در چنین شرایطی باید موانع از پیش پای تجار، فعالان اقتصادی، صنعتگران و همه فعالان بخش خصوصی برداشته شود تا با ارتقای روابط تجاری بتوانیم در جنگ اقتصادی نیز پیروز شویم.

قالیباف با اشاره به فضاسازی‌های رسانه ای صهیونیست ها علیه ایران، سوریه و سایر کشورهای محور مقاومت تاکید کرد: تنها راه مقابله با این جنگ اقتصادی افزایش ارتباطات میان کشورهای اسلامی به خصوص کشورهای محور مقاومت است.

فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه نیز در این دیدار با تاکید بر این که روابط با جمهوری اسلامی در دل و جان مردم سوریه ریشه دارد، تاکید کرد: باید روابط میان دو کشور در همه حوزه ها ارتقاء یابد.

فیصل المقداد با اشاره به این که قدرت محور مقاومت در منطقه هر روز بیشتر می شود تصریح کرد: در چنین شرایطی باید مراودات تجاری و اقتصادی دو کشور نیز به بالاترین سطح ممکن برسد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 7 مرداد 1400 - 9:30:16