در پی شهادت مدافع نظم و امنیت

تقدیم پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به خانواده معظم شهید ضرغام پرست

جمعه 1 مرداد 1400 - 21:26:9
تقدیم پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به خانواده معظم شهید ضرغام پرست

تهران - الکوثر : پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر پاسدار محمد باقری به خانواده معظم شهید ضرغام پرست را سردار ربانی معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، متن پیام به این شرح است:
خانواده معظم شهید والامقام ستوان دوم ضرغام پرست
سلام علیکم
شهادت مظلومانه افسر فداکار و شجاع یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر، شهید مدافع نظم و امنیت ستوان دوم ضرغام پرست در حین اجرای ماموریت دفاع از امنیت شهری توسط معدودی از آشوب طلبان و معاندین نظام را به خانواده مکرم، آحاد فرماندهان، کارکنان و همرزمان پرافتخار نیروی مقتدر انتظامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به اقتضای رسالت دینی، انقلابی ، ملی و ماموریت های خطیر سازمانی خود همواره نشان داده اند برای حراست از سرمایه امنیت ملی و نظم عمومی کشور و تضمین آرامش مردم شریف و عزیزمان ، در صف مقدم ایثار و فداکاری از هیچ گونه تلاش و مجاهدتی دریغ نکرده و با دشمنان امنیت و برهم زنندگان نظم اجتماعی؛ هوشمندانه و قاطعانه برخورد خواهند کرد.
بر روح مطهر و والای این شهید گرانقدر درود می فرستیم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای دشت کربلا مسئلت می نمایم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری.



آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


جمعه 1 مرداد 1400 - 19:23:23

دسته بندی :