نشست آقای رئیسی با مسئولان حوزه واکسن کرونا

شنبه 26 تیر 1400 - 16:35:7
نشست آقای رئیسی با مسئولان حوزه واکسن کرونا

تهران - الکوثر : حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رییس جمهور منتخب، امروز با جمعی از دست اندرکاران تامین واکسن و تولیدکنندگان داخلی واکسن کرونا دیدار کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، این جلسه با حضور وزیر بهداشت، رییس انستیتو پاستور ایران، رییس ستاد اجرایی فرمان امام، رییس جمعیت هلال احمر، رییس سازمان غذا و دارو، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، نماینده مجلس در ستاد ملی کرونا، رییس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر و رییس کمیته علمی ستاد کرونا و واکسن سازان داخلی دقایقی پیش آغاز شد.

رییس جمهور منتخب امروز دیداری با تامین کنندگان و تولید کنندگان واکسن کرونا داشت که در این جلسه مباحث مختلف پیرامون افزایش واردات و سرعت بخشی به تولید داخلی بحث و بررسی شد.

 به دنبال جلسات تخصصی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی درباره مسائل مهم و فوری کشور، امروز کارشناسان و مسئولین حوزه واکسن، اطلاعات و نظرات خود را در خصوص میزان ظرفیت تولید داخلی و میزان نیاز واردات برای واکسیناسیون عمومی در کوتاهترین زمان، به رییس جمهور منتخب ارائه کردند.
ارائه اطلاعات دقیق از مراحل تولید و ظرفیت تولید واکسن‌های داخلی برای تکمیل روند واکسیناسیون قبل از شروع فصل سرما، میزان نیاز به واردات و اتخاذ تصمیم‌های مورد نیاز برای دولت آینده برای سرعت بخشی به واکسیناسیون بدون فوت وقت از محور‌های این جلسه است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 26 تیر 1400 - 16:29:44