عصبانیت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مذاکرات وین

پنج شنبه 17 تیر 1400 - 8:38:59
عصبانیت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مذاکرات وین

تهران- الکوثر: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا، ضمن اشتباه خواندن بازگشت واشنگتن به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵، مدعی شد تل‌آویو اجازه هسته‌ای شدن را به ایران نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رسانه‌های اسرائیلی از گفت‌وگوی «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با هیأتی دوحزبی از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا خبر دادند.

خبرنگار نشریه عبری‌زبان «واللانیوز» بامداد پنجشنبه گزارش داد، بنت در گفت‌وگو با این هیأت به سرپرستی «گرگوری میکس» گفت که هرگونه بازگشت آمریکا به برجام به همان شکل قبلی، اشتباه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، وی با تکرار ادعاهای بی‌اساس و تهدیدهای پوشالی علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد: «اسرائیل هرگز اجازه نمی‌دهد ایران به سلاح اتمی دست یابد. در هر صورت، اسرائیل می‌داند چگونه از خود دفاع کند».

شامگاه چهارشنبه نیز پایگاه خبری-تحلیلی «آکسیوس» به نقل از مقام‌های صهیونیستی نوشته بود بنت قصد دارد بازبینی در سیاست‌هایش در قبال ایران را قبل از دیدار با «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا به اتمام برساند.

پیش از آن نیز «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه مانع هسته‌ای شدن ایران می‌شوند، مدعی شد تل‌آویو این کار را در زمان و مکان مناسب خود انجام خواهد داد.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته  تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کنند


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv


پنج شنبه 17 تیر 1400 - 8:38:50

پربازدیدها