هشدار جنبش نجباء به آمریکا ؛ به هر حمله پاسخ دوبرابری خواهیم داد

سه شنبه 8 تیر 1400 - 11:14:56
هشدار جنبش نجباء به آمریکا ؛ به هر حمله پاسخ دوبرابری خواهیم داد

تهران - الکوثر : دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق از کلیه دستگاه‌های نظامی برای پشتیبانی از مقاومت جهت احیای تمامیت ارضی کشور دعوت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء دوشنبه شب تاکید کرد، هدف قرار دادن نیروهای الحشدالشعبی ثابت کرد که دولت جدید آمریکا دنباله‌رو همان دولت نادان «دونالد ترامپ» است.

شیخ اکرم الکعبی با اشاره به اینکه سیاست شرارت‌بار و مداخله‌گرانه در سرنوشت ملت‌ها جزو سرشت شیطان بزرگ است، افزود، اشغالگران شرور بدانند که شهادت، مسیر نیروهای مقاومت است و نیروهای مقاومت از شهادت باکی ندارند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء راهکار سیاسی برای اخراج اشغالگران را شکست‌ خورده توصیف کرد و خطاب به آمریکا گفت، تا آزادی کامل عراق از شر اشغالگران عقب‌نشینی ‌نخواهیم کرد و به هر حمله پاسخ دوبرابری خواهیم داد. امروز مقاومت نظامی حرف آخر را در میدان جنگ می‌زند و عراق را سربلند می‌کند.

الکعبی با انتقاد از برخی طرف‌های داخلی عراق که علیه مقاومت سخن می‌گویند، گفت مؤاخذه آن‌ها نزدیک و سنگین خواهد بود و دیر یا زود به‌ دلیل جنایات و خیانت‌های بزرگشان محاکمه خواهند شد.

جنگنده های آمریکایی بامداد دوشنبه، پایگاه پشتیبانی تیپ 14 سازمان بسیج مردمی عراق در مرز این کشور با سوریه را بمباران کردند  که درپی این حمله چهار نیروی عراقی به شهادت رسیدند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 8 تیر 1400 - 11:14:46