دریادار سیاری : حضور مردم ایران در انتخابات تضمین‌کننده حرکت انقلاب اسلامی شد

پنج شنبه 3 تیر 1400 - 13:51:30
دریادار سیاری : حضور مردم ایران در انتخابات تضمین‌کننده حرکت انقلاب اسلامی شد

تهران - الکوثر : معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پیامی تاکید کرد حضور مردم ایران در انتخابات تضمین‌کننده حرکت انقلاب اسلامی شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی ضمن قدردانی از حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب " سیدابراهیم رئیسی  " را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در پیام دریادار سیاری آمده است، بار دیگر شکوه و جلوه های بی نظیری از وفاداری و همراهی و میدانداری ملت شریف ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خلق حماسه افتخار آمیز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در برابر چشمان همه جهانیان به منصه ظهور در آمد.

در این پیام آمده است، مردم با مشارکت گسترده و پرشور در تعیین سرنوشت خویش، بلوغ سیاسی و آگاهی بالای اجتماعی و فرهنگی خود را به رخ جهانیان کشیدند و دشمنان و بدخواهان را نا امید و دوستان و دلسوزان نظام و انقلاب را امیدوار کردند. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران روز جمعه 28 خرداد برگزار شد.

سید ابراهیم رئیسی، با  بیش از 18 میلیون رای در انتخابات ریاست جمهوری ایران به پیروزی رسید.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 3 تیر 1400 - 13:51:14