سفارت ایران در مسکو اعلام کرد :

مشارکت گسترده ایرانیان در پای صندوق های رای

جمعه 28 خرداد 1400 - 20:23:17
مشارکت گسترده ایرانیان در پای صندوق های رای

تهران - الکوثر : ایرانیان مقیم روسیه ۲۸خردادماه حضوری باشکوه و حماسی در پای صندوق‌های اخذ رای به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دهها تن از ایرانیان ساکن این کشور ، بویژه دانشجویان ، بازرگانان و خانواده‌های ایرانی مقیم مسکو ، سنت‌ پترزبورگ، کازان و آستراخان با شرکت آگاهانه خود ، روزی تاریخی و به یادماندنی در تاریخ پرافتخار و شکوهمند ایران اسلامی را رقم زدند. صدها نفر از ایرانیان مقیم روسیه ، از نخستین لحظات آغاز رای گیری ، خود را به شعبه‌های چهارگانه اخذ رای در مناطق مختلف روسیه رسانده‌اند ، تا با حضوری حماسی پای صندوق‌های اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، برای ایرانی قوی و سرافراز تلاش کنند.
در حوزه مسکو ، مجتمع آموزشی پیام امام خمینی(ره) واقع درخیابان نواتروف ، در حوزه سنت پترزبورگ ، انجمن دوستی ایران و روسیه واقع درخیابان لایتینی ، در حوزه آستراخان، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان آدمیرالتیسکایا و در حوزه کازان ، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران واقع در کازان خیابان اسپارتاکوفسکایا ، برای اخذ رای ایرانیان مقیم این کشور مهیا شده است. .
انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهمترین جلوه مشارکت عمومی نشان دهنده رشد و بلوغ سیاسی هر جامعه ای است و جمهوری اسلامی ایران همواره مفتخر به پشتوانه ملت غیور خود بوده است. این بار نیز مردم ایراتبان مقیم کشورهای خارجی ، بویژه در روسیه ، با حضور آگاهانه خود در انتخابات ریاست جمهوری ارتقاء قدرت ملی و جهانی کشور عزیز خود را به رخ کشیدند.
مشارکت ایرانیان مقیم روسیه در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ، جلوه ای از اقتدار و همبستگی ملی و میهنی همه ایرانیان را به نماش گذاشت و هم‌وطنان وظیفه شناس ایرانی با حضور شکوهمند خود توطئه های دشمنان و نقشه های شوم آنان را خنثی کردند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


جمعه 28 خرداد 1400 - 19:36:52