نامزدهای ریاست جمهوری آرای خود را به صندوق انداختند

جمعه 28 خرداد 1400 - 13:43:26
نامزدهای ریاست جمهوری آرای خود را به صندوق انداختند

تهران- الکوثر: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری با حضور در شعب اخذ رای انتخابات، آرای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، باشروع انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا از صبح روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری با حضور در شعب اخذ رای انتخابات، رأی خود را به صندوق انداختند.

آقای رئیسی آرای خود را به صندوق انداخت

آقای سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد مسجد جامع ارشاد شهرری شد و رای خود را به صندوق انداخت.

رئیسی: برای حل مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناسم

حجت‌الاسلام والمسلیمن سید ابراهیم رئیسی پس از رای دادن در مسجد جامع ارشاد شهرری در جمع خبرنگاران افزود: حتی یک رای نباید برخلاف آنچه که مردم تصمیم گرفتند استفاده شود و نباید در اخذ رای و نگهداری رای مردم کوتاهی شود

آقای قاضی زاده هاشمی آرای خود را به صندوق انداخت

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد حرم امام رضا (ع) شد و آرای خود را به صندوق انداخت. قاضی‌زاده هاشمی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر رئیس جمهور آینده بارای بالای مردم انتخاب شود این خود پشتوانه محکمی برای انقلاب و فعالیت دولت آینده خواهد بود

آقای همتی به همراه همسرش  آرای خود را به صندوق انداختند

آقای عبدالناصر همتی به همراه همسر خود به منظور شرکت در انتخابات ریاست جمهوری وارد حسینیه ارشاد شد و آرای خود را داخل صندوق‌های رای انداختند.

همتی: از حضور مردم در انتخابات بسیار خوشحالم

آقای عبدالناصر همتی که به همراه همسرش برای دادن رای خود به حسینیه ارشاد آمده بود، گفت: حضور مردم در انتخابات بسیار موثر است، می‌بینم که مردم به صورت جدی به صحنه آمدند بنابراین فکر می‌کنم که ان شاءالله با روندی که هست تا آخرشب حضور چشمگیر مردم را شاهد خواهیم بود

حضور آقای رضایی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

آقای محسن رضایی میرقائد، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، آرای خود را به صندوق انداخت.

آقای محسن رضایی میرقائد پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رأی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام در جمع خبرنگاران افزود: دست همه کسانی را که با احساس تکلیف پای صندوق‌های رای آمدند می‌بوسم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.
وی گفت: از آن‌هایی که هنوز در خانه مانده‌اند و از وضعیت موجود و شرایط بد اقتصادی خود و جامعه گلایه‌مند هستند نیز درخواست می‌کنم با حضور خود در پای صندوق‌های رای، سرنوشت خود را با دست خود رقم بزنند.


رضایی همچنین افزود: محسن رضایی به عنوان سرباز وطن پای قول‌های خود در زمینه بهبود معیشت و اقتصاد مردم ایستاده است و از هیچ تلاشی برای تحقق این امر کوتاهی نخواهد کرد.
رضایی همچنین خبر‌هایی درباره افزایش نرخ حامل‌های انرژی از قبیل بنزین و گازوئیل در صورت انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور را تخریب‌های غیر اخلاقی برخی ستاد‌ها دانست و گفت: در دولت من نرخ بنزین و گازوئیل به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت و منابعی که برای تامین یارانه نقدی ۴۵۰ هزار تومانی دیده شده است از محل‌های دیگری تامین می‌شود.
وی افزود: در دولت من از همه اقوام، اقلیت‌های قومی و دینی و جریان‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب بجز کسانیکه در ایجاد وضع موجود دخیل هستند و بر مبنای شایسته سالاری استفاده خواهد شد.
رضایی برجام را یکی از مواردی دانست که به محض روی کار آمدن با توجه به شناختی که آمریکایی‌ها از وی دارند، حل خواهد کرد.
وی افزود: در صورت انتخاب من به عنوان رئیس جمهور به سرعت برای حل مشکلات اقتصادی مردم وارد عمل خواهم شد و در صورتی که رای و نظر مردم، فرد دیگری باشد به نظر مردم احترام خواهیم گذاشت.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان

صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


جمعه 28 خرداد 1400 - 13:43:17