سرلشکر موسوی: با حضور در انتخابات سرنوشت دست‌کم ۴ سال بعد را تعیین کنیم

چهار شنبه 26 خرداد 1400 - 16:16:23
سرلشکر موسوی: با حضور در انتخابات سرنوشت دست‌کم ۴ سال بعد را تعیین کنیم

تهران - الکوثر: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سرنوشت حداقل ۴ سال آینده ما به روز جمعه بستگی دارد و حضور در انتخابات در روز جمعه ممکن است ساعتی از وقت ما را بگیرد اما چهار سال سرنوشت برای قوی شدن و از بین رفتن مشکلات را تعیین می‌کنیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز اعطای «نشان فداکاری» به دانشگاه افسری امام علی (ع) از سوی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: لازم است که همه در این مورد با نیت خالص به میدان بیایند تا ان شاء الله بهترین فردی را که از بین این نامزدها تشخیص می‌دهیم انتخاب کنیم تا چهار سال آینده دوران بسیار خوبی برای سربلندی هر چه بیشتر ایران و رفع مشکلات باشد.

وی ادامه داد: دشمنان با تمام قدرت برای ناامید سازی و مردد کردن و بی اعتماد سازی ملت ایران کار می‌کنند در این شرایط باید حتما این طرف هم کسانی که به جنبه مثبت و اثرات انتخابات آگاه هستند، مطالب خود را بگویند تا مردم انتخاب اصلح داشته باشند.

سرلشکر موسوی در ادامه گفت: امروز ۲۶ خرداد سالروز تصویب نشان و پرچم فداکاری برای دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی توسط فرمانده کل معظم قوا بود. ما باید شرایط بهداشتی را رعایت می‌کردیم، اما لازم بود برای تشکر مجدد از عنایت پدرانه و کریمانه فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع) و ارتش جمهوری اسلامی این این مراسم برگزار شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 26 خرداد 1400 - 16:16:12