رئیسی : همه باید به رای مردم در انتخابات احترام بگذارند

چهار شنبه 26 خرداد 1400 - 16:2:15
رئیسی : همه باید به رای مردم در انتخابات احترام بگذارند

تهران - الکوثر : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت، همه نامزدها باید به رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری احترام بگذارند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سیدابراهیم رئیسی» عصر سه‌شنبه پس از شرکت در برنامه انتخاباتی در صدا و سیما درجمع خبرنگاران تصریح کرد، اراده مردم در نظام مردم‌سالاری، اصل بوده و اساس جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم است.  

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تاکید کرد، وقتی مردم در انتخابات ریاست جمهوری، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کردند، دیگران باید به رای مردم احترام بگذارند. 

رئیسی درباره برنامه «دولت مردمی، ایران قوی» برای جلوگیری از خام فروشی نفت و محصولات پتروشیمی هم افزود، خام فروشی یعنی از سرمایه ملی به درستی استفاده نشود و باید حتما جلوی خام فروشی گرفته شود.

وی تصریح کرد، می‌توان کالاهای راهبردی را فرآوری و ارزش‌افزوده آن را بیشتر کرد و منبع درآمدی آن به نفع مردم، کارگران و تولیدکنندگان است.  

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت، خام‌فروشی در صنعت نفت به ضرر ایران است و در صنعت پتروشیمی هم باید صنایع پایین‌دستی فعال شود تا محصولات پتروشیمی به صورت خام‌فروشی صادر نشود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 26 خرداد 1400 - 16:2:4

پربازدیدها