رئیسی : شیعه و سنی در ایران منافع مشترک دارند

جمعه 21 خرداد 1400 - 11:49:14
رئیسی : شیعه و سنی در ایران منافع مشترک دارند

تهران - الکوثر : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تاکید کرد، اهل سنت همواره در حراست و صیانت از جمهوری اسلامی ایران حضور جدی داشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سیدابراهیم رئیسی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران  روز پنجشنبه در جمع نخبگان و روحانیون اهل سنت در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر  تهران  گفت : جامعه اهل سنت حدود 13 هزار شهید در دوران هشت سال جنگ تحمیلی  به ایران تقدیم کرده است. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران افزود :  شیعیان و اهل سنت در جمهوری اسلامی ایران منافع مشترک دارند و کنار هم زندگی می‌کنند.  

رئیسی تاکید کرد، تبعیض در بین اقوام، شیعیان و اهل سنت قابل قبول نیست و امکانات و ظرفیت‌ها باید با عدالت بین همه تقسیم شود و شهروند درجه یک و شهروند درجه دوم وجود ندارد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران  گفت : محور اصلی تحول در کشور، برقراری عدالت است و مردم باید بر مبنای عدالت واقعی متحول شوند و عدالت بدون مردم‌سالاری دینی امکان‌پذیر نیست. 

رئیسی با بیان اینکه در همه استان‌های کشور هر ایرانی باید از همه حقوق خود برخوردار باشد خاطرنشان کرد : هر حقی کنارش تکلیف است و در دولت آینده، حق برای مردم و تکلیف برای دولت است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 21 خرداد 1400 - 11:49:8

پربازدیدها