رای الیوم : «سید حسن نصرالله» امید رژیم صهیونیستی را ناامید کرد

چهار شنبه 19 خرداد 1400 - 18:55:14
رای الیوم : «سید حسن نصرالله» امید رژیم صهیونیستی را ناامید کرد

تهران - الکوثر : روزنامه رای الیوم در مطلبی نوشت: دبیرکل حزب الله لبنان درسخنان خود ، باعث شد تا امید نهادهای سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی به همراه همپیمانان عرب شان به ناامیدی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، روزنامه فرامنطقه ای "رای الیوم" در سرمقاله امروز چهارشنبه خود ضمن درج این مطلب  تصریح کرد : «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی روز گذشته خود به مناسبت سی امین سالروز تاسیس شبکه تلویزیونی المنار شاداب و سرحال به مدت  یک ساعت و ده دقیقه صحبت کرد.

این رونامه افزود، نصرالله در دو سخنرانی پیشین خود برغم داشتن حساسیت فصلی نیز با شجاعت ظاهر شد و در سالروز پیروزی مقاومت در ۲۵ ماه می  در حالی که در تمام مدت سرفه می کرد، با اصرار به سخنرانی پرداخت زیرا ۲۵ ماه می هر ساله یادآور شکست رژیم صهیونیستی و آزادسازی جنوب لبنان از تسلط صهیونیست ها است .

رای الیوم  تاکید کرد، در پی وضعیت ظاهری نصرالله در  دو سخنرانی گذشته ،صهیونیست ها که در میان رهبران عرب همواره  به سخنرانی وی اهتمام می ورزند و تمامی مطالب ابراز شده در آنها را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهند ، دیروز بیش از همیشه به سخنرانی وی توجه کرده و متوجه شدند در ادعاهای اخیر خود درباره بیماری وی زیاده روی کرده اند.

صهیونیست ها در هفته های گذشته  با گسترش شایعاتی درباره بیماری دبیرکل حزب الله لبنان  تا آنجا پیش رفتند که از جانشین احتمالی وی و به طور مشخص از «سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله سخن به میان آوردند.

گفتنی است «سید حسن نصرالله»  در سخنرانی دیروز خود این هشدار را به طور نمایان تر و روشن تر بیان کرد و گفت، همچنان در آرزوی آن هستم که دسته جمعی در مسجد الاقصی نماز برپا داریم.

روزنامه رای الیوم نیز در پایان سرمقاله خود با اشاره به پیروزی اخیر مقاومت فلسطین در نوار غزه تحقق یافتن  آرزوی دبیرکل حزب الله لبنان  را قابل دسترس تر توصیف کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 19 خرداد 1400 - 18:55:1

پربازدیدها