قاضی زاده هاشمی: سفره انقلاب مال مردم است

چهار شنبه 19 خرداد 1400 - 15:8:6
قاضی زاده هاشمی: سفره انقلاب مال مردم است

تهران - الکوثر : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رییس جمهور مسئول رویکردهای کشور است و باید بتواند جامعه ذینفعان و موثرین را برای تامین منافع ملی و ارتقای زندگی مردم هم راستا کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در دومین برنامه مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: معتقدم هر چند اقتصاد ما باید درون زا باشد ولی باید به شدت برون گرا هم باشد و این یعنی همان اقتصاد مقاومتی.

وی اضافه کرد: وزارت خارجه باید منافع ملی و اقتصادی را تامین کند و باید تغییراتی داشته و محل معاملات سنگین باشد. در این راستا رتبه بندی سفارتها هم باید براساس میزان معاملاتی باشد که در آن ها انجام می شود.
آقای قاضی زاده هاشمی گفت : حدود هزار و 500 شرکت دولتی در کشور داریم که خانه خلوت جناح های سیاسی است و هر کس برنده انتخابات می شود اهل ستاد و اطرافیانش را در آن شریک می کند که پنهان هم هست.
وی اضافه کرد : خیلی از این شرکت ها شرکت های خصولتی هستند که دیوان محاسبات و سازمان های نظارتی هم نمی توانند آن ها را کنترل کنند.
اقای قاضی زاده هاشمی گفت:‌ ما طرحی آماده کرده ایم که در آن از همه متخصصین و کارشناسان برای عضویت در هیات مدیره شرکت ها فراخوان می شود و جمعی از استادان دانشگاه برای انتخاب هفت هزار و 500 نفر تعیین می شوند تا این هزار و 500 شرکت را اداره کنند.
این نامزد ریاست جمهوری در ادامه خطاب به جوانان افزود: امروز جوانان منتقد وضع موجود هستند و منتقد عدم به کارگیری نسل جدید در اداره کشور هستند و احساس می کنند که پشت درهای بسته یک طبقه محکم باقی مانده اند.
وی گفت: این جوانان از دعوای راست و چپ ، اصولگرا و اصلاح طلب خسته هستند و می خواهند کشورشان را آباد و مقتدر ببینند به آنها می گویم این گوی و این هم میدان.
قاضی زاده هاشمی افزود: به آنها می گویم دولت سلام ، دولت جوانان و دولت نسل نو است و دولت آنانی است که سال ها از نام شان نان خورده اند و فراتر از حزب و جناح است. دولت سلام ، دولت جوان های لر ، کرد ، لک ،‌ تات ، عرب ، فارس ، بلوچ ، سیستانی ، ترکمن‌، بختیاری‌. قشقایی ، تالشی ،‌مازنی،‌ گیلکی ، موسوی،‌ عیسوی ، مسلمان و شیعه و سنی است .
وی گفت: ما جوانان آمده ایم که بگوییم جایگزین هر آن چه بوده است هستیم و جایگزینیم تا همه صالحین و متخصصین را به کار گیریم و از همه جناح ها و همه آن هایی که داخل هیچ جناحی نیستند استفاده کنیم و فرصت طلبان را از پای سفره انقلاب بلند کنیم و سفره انقلاب را بتکانیم.
قاضی زاده هاشمی افزود:‌ سفره انقلاب مال مردم است و پشتوانه ای به جز شما جوانان نداریم و کارتل اقتصادی و منابع مالی نداریم وحزبی و جناحی نیست باید خودتان خودجوش کمک کنید و هر جوان یک ستاد است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 19 خرداد 1400 - 15:7:57