رئیسی: ما گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مدیران

چهار شنبه 19 خرداد 1400 - 15:2:53
رئیسی: ما گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مدیران

تهران - الکوثر : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ ما گشت ارشاد خواهیم داشت اما برای مدیران زیرا معتقدیم «الناس علی دین ملوکهم».

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ، گفت : اگر دولتمردان خوب عمل کنند مردم هم خوب عمل خواهند کرد.

وی گفت: در جایگاه کاندیدای ریاست جمهوری حتماً باید مسائل کشور نه به صورت کلان بلکه به صورت اقلیمی هم شناخته و معلوم شود در هر حوزه چه مسائلی وجود دارد و هر کدام چه راه حل ها و راهکارهایی دارند و در این راه حل ها اولویت چیست و واقعاً هم توان و قدرت حل مسئله وجود داشته باشد.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره افرادی بودند که بیشترین بهره را از آزادی می بردند و در عین حال حرف های بسیار ساختارشکنانه می زدند و بیشترین اهانت ها را به این و آن می زدند و تا به آنها حرفی زده می شد می گفتند آزادی نیست، این خیلی چیز عجیبی است!
آقای رئیسی گفت: کسی در جایگاه نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ظاهر می شود و در همین جایگاه بیشترین حرف های ساختارشکنانه و بیشترین حرف ها را برای ناامید کردن مردم و ایجاد سوال، ابهام و شبهه در ذهن آنها بیان می کند.
وی افزود: بعد هم می گویند مردم ببینید ما آزادی نداریم و نمی توانیم حرف بزنیم و اگر حرف بزنیم متعرضمان می شوند و ما را می گیرند!
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: چرا این طور رفتار می کنید، مردم را چه حساب کرده اید؟ مردم شعور و فهم دارند.
آقای رئیسی گفت: بنده آماده ام با هر یک از دولتمردان که مورد ادعای آقایان باشند با هم بدون وقت قبلی در هر کار، مجمع یا اجتماع عمومی برویم و ببینیم که نگاه مردم به دولت و این آقایان چیست و به این بنده طلبه خدمتگزار و حقیر که ادعایی هم ندارم چه نگاهی دارند.
وی افزود:‌ ما پیش روی مردم هستیم، چرا این گونه حرف می زنید؟
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات دور قبل ریاست جمهوری در همین سالن به من بسیار اهانت شد اما من از هیچ کس شکایت نکردم، رقیب آن زمان ما که آقایان کارمندان آنها حساب می شوند، 200 شکایت به دادگستری از دانشجو، پژوهشگر، رسانه ای و نماینده مجلس کردند و من حتی یک شکایت هم نکردم.
آقای رئیسی افزود: من قاضی و در جایگاه حکومت هستم، آقایان ادعای نبود آزادی دارند؟، چرا این جور با مردم حرف می زنید؟ چرا عمل را نشان نمی دهید؟ این خیلی باعث تأسف است.
وی گفت: در عمل چرا درست عمل نمی کنید، در مسائل دیگر هم همین طور است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: جمهور یعنی مردم با هر گویش، اقلیم، جایگاه و در هر شهر و روستا که هستند باید حقشان در این مملکت تضمین قانونی شود.
آقای رئیسی گفت: فضای مجازی بهترین بستر برای نظارت مردم بر دولتمردان است، ما این کار را در دادگستری اجرا کرده ایم.
وی افزود: آقایان بحث هایی را به عنوان وعده مطرح می کنند که ما در عمل آنها را انجام داده ایم و مردم این عملکرد را دیده اند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما هم اکنون در دادگستری روالی داریم که هر قاضی یا کارمندمان را با نگاه مردم ارزیابی می کنیم، مردم نمره به او می دهند، تشکر می کنند و سوال می کنند، این کاری است که هم اکنون جریان دارد و اجرا می شود.
آقای رئیسی افزود: در قوه قضائیه 35 سامانه فعال شده است و تا پایان امسال 40 سامانه دیگر فعال خواهد شد، اینها کارهایی است که اتفاق افتاده است.
وی گفت: ما در شرایط کرونایی کاری کردیم که برای دنیا الگو شد و آن مرخصی دادن به 120 هزار زندانی بود که این کار در هیچ جای دنیا عملی نشده است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما این کار را به نام نظام اسلامی و جمهوری اسلامی عملی کرده ایم و نمی گوییم که بعدها این کار را خواهیم کرد.
آقای رئیسی گفت: هم اکنون هم کارهای افتخارآمیزی به نام جمهوری اسلامی در حال انجام است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 19 خرداد 1400 - 15:2:47

پربازدیدها