محسن رضایی : مشکلات ریشه اقتصادی دارد

چهار شنبه 19 خرداد 1400 - 9:49:35
محسن رضایی : مشکلات ریشه اقتصادی دارد

تهران - الکوثر : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تاکید کرد، مشکلات ریشه اقتصادی دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران  در دومین مناظره تلویزیونی  گفت : مشکلات ریشه اقتصادی دارد و با حرف درمانی به نتیجه نمی رسد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران افزود : مساله عدالت و محرومیت زدایی نیاز به یک جراحی و اقدامات بزرگ دارد و طرحی که برای آن در پیش گرفتم "طرح کفایت زندگی" یا "ایران بدون فقیر" است.

محسن رضایی همچنین گفت :  امسال به نام مبارک حضرت ولیعصر (عج) منتخب شده و معتقدم ملت ایران با مشکلات خداحافظی خواهد کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه مناظره دوم در شبکه یک سیما، با اشاره به آمار منتشر شده از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس توضیح داد: خود مرکز پژوهش های مجلس, یارانه انرژی در ایران را سالانه ۴۹ میلیارد دلار برآورد کرده است؛ ضمن اینکه چقدر ما سلطان دلار و سکه داریم؛ با قاطعیت عرض می‌کنم که می‌توانیم ۴۰ درصد یارانه های پنهان را که می رود دست افرادی که حقشان نیست برگردانیم و به جیب ملت برسانیم و حل و فصل کنیم؛ اما سوالی که جنابعالی مطرح کردید سوال بسیار مهمی است و هیچگاه در برنامه‌های توسعه رابطه بین محیط زیست و توسعه های صنعتی لحاظ نشده؛ ببینید امروز آبهای زیرزمینی ما به چه روزی افتاده؛ گرد و غباری که در خوزستان یا در زابل یا حتی در یزد به وجود می آید زندگی مردم را مستأصل کرده است.
رضایی افزود: در زمان استراحت دیدم که مردم با اشتباه من شوخی کردند؛ حقیقتاً این شوخی‌های شما سرمایه بنده است و نشان می‌دهد که شما من را جزو خودتان می‌دانید و از من نمی ترسید و دلم می خواهد که روزی برسد که هیچ کدام از مردم ما از دولتمردان نترسند.
رضایی ادامه داد: البته من بابت اشتباه لفظی که داشتم عذرخواهی می کنم؛ یاشاسین آذربایجان؛ این اشتباه لفظی را که من کردم می بخشید؛ ولی واقعاً از برادرم آقای زاکانی خیلی گله مندم؛ چون بلافاصله سایت مرکز پژوهشها این اشتباه را تیتر کرد؛ حالا مردم با من شوخی می‌کنند که حقشان هم هست و در این شرایط گرانی هرچه مردم شوخی کنند من خوشحال می شوم.
رضایی تصریح کرد: ولی چه طور یک مرکز دولتی بلافاصله تیتر می کند و می زند؟ من بارها گفته ام با وجودی که لر هستم و افتخار هم می کنم, ولی تمام زندگی ام تقدیم ملت ایران و همه اقوام شده است؛ آذربایجانی‌ها می‌دانند عشقی که من به آقا مهدی باکری دارم و هر وقت یادش می افتم متاثر می‌شوم هیچ کسی به اندازه ایشان در دل من جا ندارد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 19 خرداد 1400 - 9:49:30