اعلام آماده‌باش عمومی برای مقابله با یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

سه شنبه 18 خرداد 1400 - 19:23:0
اعلام آماده‌باش عمومی برای مقابله با یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

تهران - الکوثر : گروههای مردمی در بیت‌المقدس خواستار آماده‌باش عمومی برای مقابله با یورش احتمالی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در روز پنج‌شنبه شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، همزمان با اصرار صهیونیست‌های تندرو برای برگزاری راهپیمایی «پرچم» در بیت‌المقدس و مجاورت مسجدالاقصی، علی‌رغم مخالفت پلیس این رژیم، گروههای مردمی و جوانان بیت‌المقدس امروز سه شنبه خواستار آماده‌باش سراسری فلسطینی‌ها شدند.

در این فراخوان از تمامی مردم بیت‌المقدس و شهرک‌ها و روستاهای اطراف خواسته شده است تا جایی که می‌توانند خود را به نزدیکی منطقه «باب العامود» در اطراف مسجدالاقصی برسانند.

در این راستا، «عمر الکسوانی» مدیر تولیت مسجدالاقصی نسبت به تصمیم شهرک‌نشینان صهیونیست هشدار داد و گفت، اگر این اتفاق بیفتد، هیچ کس نمی‌تواند نتیجه این یورش را پیش‌بینی کند، به خصوص اینکه دعوت کنندگان به این یورش، از تندروهای یهود هستند.

الکسوانی با بیان اینکه تولیت مسجدالاقصی وظیفه مراقبت و نگهداری از این مکان مقدس را دارد از تمامی فلسطینی‌ها خواست ارتباط دائمی خود را با این تولیت حفظ کنند.

با اینکه پلیس رژیم صهیونیستی خواستار لغو مراسم راهپیمایی پرچم در شهر قدس شده و دولت آمریکا نیز به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص تبعات برگزاری راهپیمایی «پرچم» هشدار داده، اما جریان‌های تندروی صهیونیست قصد دارند روز پنج شنبه این مراسم را در مقابل منطقه «باب العامود» در مسجدالاقصی برگزار کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 18 خرداد 1400 - 19:22:53

دسته بندی :