رهبر انقلاب : عدم حضور در انتخابات در بعضی مقاطع چه بسا گناهی باشد در راس گناهان کبیره

جمعه 14 خرداد 1400 - 12:34:47

تهران - الکوثر : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ مناسبت سی و دومین سالروز رحلت امام خمینی (ره) با مردم سخن گفتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حضرت آیت الله خامنه ای در بخشی از سخنان خود درباره انتخابات فرمودند : گفته میشود برخی بخاطر مشکلات معیشتی مردد هستن در انتخابات شرکت نکنند. نبایستی این چیزها ما را دلسرد کنه درباره انتخابات. اگر نابسامانی و ناکارآمدی وجود دارد باید آنرا با انتخاب درست و خوب جبران کنیم نه با عدم انتخاب. اگر ضعفی در مدیریتها وجود دارد راه چاره آن چیست؟ که ما در مدیریتها دخالت نکنیم؟ یا نه، یک مدیریت به معنای واقعی کلمه اسلامی و مردمی انتخاب کنیم.

در انتخاب باید دقت کرد. به وعده و حرف نمیشود اعتماد کرد. درباره خارجیها هم همین را میگویم . به مسئولین عزیز در همین قضایای هسته ای که در جریان است همین را میگویم. در مسائل مهم کشور هم همینجور است.

حرف آسان است. باید نگاه کرد این وعده را که این فرد میدهد آیا در گذشته این فرد عملی وجود دارد که این وعده را تصدیق کند یانه.

نامزدها وعده هایی را که مطئن نیستند میتوانند انجام بدهند را ندهند. این وعده ها به ضرر کشور است. اگر چنانچه به ریاست جمهوری رسیدید و نتوانستید انجام دهید مردم را نسبت به نظام دلسرد میکنید. وعده هایی که اهل فن تایید میکنند قابل تحقق است را بدهید، اما این وعده هایی که پشتوانه عملی ندارد را این وعده ها را نباید داد چون موجب دلسردي مردم خواهد شد و این گناه است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 14 خرداد 1400 - 12:34:36