نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران : امام خمینی (ره) تنها فرد نزدیک به شخصیت انبیا در تاریخ معاصر است

جمعه 14 خرداد 1400 - 9:51:5
نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران : امام خمینی (ره) تنها فرد نزدیک به شخصیت انبیا در تاریخ معاصر است

تهران - الکوثر : نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: امام خمینی (ره) تنها فردی بود که در تاریخ معاصر نزدیک به شخصیت انبیا است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران روز پنجشنبه در کنفرانس بین المللی امام خمینی (ره ) و دنیای معاصر افزود: قبل از انقلاب جهان اسلام در جاهلیت معاصر زندگی می کرد امام انقلاب باعث شد که مردم رجعتی از جاهلیت به قرن بیستم داشته باشند.

ابوشریف تصریح کرد: امام در آغاز قرن ۲۰ اسلام را زنده کرد، اولین دستاورد آن آزادی مردم ایران بود که منجر به تغییرات اساسی و بنیادین در ایران شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با اشاره به اینکه نظر امام خمینی (ره) برای ایجاد دولت اسلامی بر اساس شایستگی و انتخاب بوده است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی تنها کشوری در دنیا است که در مسیر دینی اجتماعی و اقتصادی و سیاسی می تواند شایستگی رهبری جهان را داشته باشد.

ابو شریف گفت: انقلاب اسلامی فقط مختص مردم ایران نیست بلکه انقلابی برای اسلام و جامعه بشریت است به همین دلیل انقلاب توانست تحول بزرگی را در منطقه و جهان به خصوص فلسطین ایجاد کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران تاکید کرد: اگر انقلاب اسلامی محور مقاومت را ایجاد نکرده بود امروز آمریکا و اسرائیل در جهان اسلام پیروز شده و به تمامی اهداف خود رسیده بودند.

کنفرانس بین المللی امام خمینی (ره) و دنیای معاصر روز پنجشنبه در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی با حضور تعداد محدودی از اندیشمندان و متفکران جهان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 14 خرداد 1400 - 9:50:18

دسته بندی :