شیخ نعیم قاسم : آزادی قدس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری است

چهار شنبه 12 خرداد 1400 - 13:25:30
شیخ نعیم قاسم : آزادی قدس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری است

تهران - الکوثر : معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد ، نبرد شمشیر ثابت کرد ، آزادی قدس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری شده است و جنگ به سمت آزادی کامل می‌رود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهارداشت، تشکیل دولت تنها راه برای آغاز نجات کشور از مشکلاتی است که مردم و مسئولان با آن مواجه هستند. ادامه وضعیت بدون دولت به معنای ادامه آشوب اقتصادی و اجتماعی و وخامت اوضاع  درکشور خواهد بود  و تشکیل دولت،  تنها راه  حل بحران در لبنان  است.

معاون دبیرکل حزب الله بابیان اینکه، مقاومت سپر و دژ لبنان و پشتیبان ارتش ملی است و هیچ طمعی به سرمایه گذاری در قدرت نظامی آن را ندارد افزود، نبرد شمشیر  ثابت کرد ، آزادی قدس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری شده است و جنگ به سمت آزادی کامل می‌رود. 

نبرد گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی که درپی تجاوز این رژیم به مسجدالاقصی و شهر قدس از روز 10 می آغاز شد، نبرد شمشیر قدس نام گرفت. در این جنگ 12 روزه، نیروهای مقاومت فلسطین با حملات موشکی  موجب شکست ذلت بار ارتش رژیم صهیونیستی شدند.

درهمین حال ، صدها لبنانی در اعتراض به وضعیت اقتصادی و سیاسی این کشور در اعتراض به وضعیت اقتصادی و سیاسی در غرب بیروت راهپیمایی کردند.

پس از انصراف «مصطفی ادیب» برای تشکیل کابینه در لبنان، «سعد الحریری» نخست وزیر پیشین این کشور، اکتبر گذشته مامور تشکیل کابینه جدید لبنان شد، اما با گذشت 6 ماه ،هنوز نتوانسته است کابینه جدید را معرفی کند ومردم لبنان همچنان با  مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 12 خرداد 1400 - 13:25:21