بنی گانتس: به دنبال ترور السنوار و الضیف هستیم!

یک شنبه 2 خرداد 1400 - 8:57:1
بنی گانتس: به دنبال ترور السنوار و الضیف هستیم!

تهران- الکوثر: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تهدید کردن فرماندهان جنبش مقاومت حماس به ترور، مدعی شد که احتمال اشغال مجدد نوار غزه در آینده وجود دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل شامگاه شنبه مدعی شد اجازه تداوم شلیک راکت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین یا ارسال بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه را نمی‌دهد.

گانتز در مصاحبه با شبکه «کان‌نیوز»، ضمن ادعای این که «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) همچنان اهداف این رژیم برای ترور هستند، گفت: «غزه جایی نمی‌رود و ما هم جایی نمی‌رویم».

وی تهدید کرد: «نظر من این است که سیاست واکنش‌های ارتش اسرائیل باید سخت‌تر از این باشد تا بتوانیم تا جایی که ممکن است آنها را [از آغاز مجدد عملیات‌ها] دور کنیم تا دوباره اتفاق نیفتد. اگر آنها ما را به چالش بکشند، ما هم به جنگ ادامه می‌دهیم».

وزیر جنگ تل‌آویو با اشاره به احتمال نیاز به اشغال مجدد نوار غزه، افزود: «نمی‌گویم که این گزینه‌ای نیست که روزی اتفاق نیافتد، بلکه ما در تلاش هستیم تا از دیگر سطوح اقدامات، بیشترین استفاده را ببریم».

گانتز با ادعای اینکه آمریکا هیچ ضرب‌الاجلی به رژیم صهیونیستی برای توقف حملات به نوار غزه نداده بود، افزود: «اگر روزی نیاز شود غزه را تصرف کنیم، این کار را انجام می‌دهیم».

وی در حالی رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه را به ترور تهدید کرد که السنوار روز شنبه در خیابان‌های غزه حاضر شده و در اولین اقدام به منزل شهید «باسم عیسی» از فرماندهان شهید گردان‌های القسام رفت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 2 خرداد 1400 - 8:55:33