ادامه بمباران مناطق مسکونی غزه

شهادت تمامی اعضای یک خانواده فلسطینی

یک شنبه 26 اردیبهشت 1400 - 18:20:3
شهادت تمامی اعضای یک خانواده فلسطینی

تهران- الکوثر: نتشار تصاویری از شهادت همه اعضای یک خانواده در غزه پس از حملات کور رژیم صهیونیستی؛ موجی از انزجار جهانی را علیه نتانیاهو و حامیانش به راه انداخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رسانه‌های خبری جهان تصاویری از تلاش نیرو‌های امدادی فلسطین برای نجات کسانی که پس از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به  منطقه الوحده غزه زیر آوار ماندند، پخش کردند.

نیرو‌های امداد و نجات اجساد خانواده الطنانی شامل پدر خانواده، همسر باردار و چهار فرزندش را که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیدند از زیر آوار بیرون کشیدند.

پایگاه اینترنتی فلسطین الیوم نوشت این شهدا عبارتند از رأفت محمد إسماعیل الطنانی ۳۹ ساله، راویة فتحی حسن الطنانی ۳۷ ساله، إسماعیل رأفت محمد الطنانی ۷ ساله، أدهم رأفت محمد الطنانی ۶ ساله، أمیر رأفت محمد الطنانی ۵ ساله، و محمد رأفت محمد الطنانی ۴ ساله که خانه آن‌ها در بیت لاهیا در شمال نوار غزه توسط هواپیمای نیرو‌های اشغالگر هدف قرار گرفت.
بر اساس گزارش مرکز حقوق بشر فلسطین حدود ساعت یک و ده دقیقه بامداد پنجشنبه گذشته هواپیما‌های اشغالگران اسرائیلی دست کم ۲۰ موشک به یک محله مسکونی در خیابان بیت لاهیا شلیک کردند که بر اثر آن ۹ خانه به طور کامل تخریب شد. ۱۵ خانواده شامل ۸۶ نفر از جمله ۲۹ کودک و ۲۸ زن در این خانه‌ها ساکن بودند. در این حملات عبدالرحیم محمد عبدالله المدهون ۶۲ ساله به همراه همسرش حلیمه علی محمد المدهون ۶۵ ساله نیز به شهادت رسیدند و هفت شهروند مفقود و ۳۳ نفر از جمله ده کودک و هشت زن مجروح شده اند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان

صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
 


یک شنبه 26 اردیبهشت 1400 - 18:19:14

عکسهای بیشتر :