واکنش جهاد اسلامی به تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به غزه

جمعه 24 اردیبهشت 1400 - 9:18:49
واکنش جهاد اسلامی به تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به غزه

تهران - الکوثر : سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی هشدار داد، مقاومت را با چیزی که در آن پیروز قطعی خواهد بود، تهدید نکنید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «ابوحمزه» سخنگوی نظامی گروه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنج شنبه شب در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی علیه غزه تاکید کرد، نبرد زمینی کوتاه‌ترین راه برای رسیدن مقاومت به پیروزی است و در این نبرد سرنوشت نظامیان صهیونیستی جز کشته یا اسیر شدن نخواهد بود.

ابوحمزه تصریح کرد، مجاهدان ما و گروه‌های مقاومت همچنان زیباترین و حماسی‌ترین صحنه‌های رویارویی با رژیم اشغالگر را به تصویر می‌کشند و ضمن رونمایی از قدرت خود در میادین نبرد، فرماندهانشان را قبل از سربازان در این نبرد تقدیم می‌کنند.

سخنگوی نظامی سرایا القدس تاکید کرد، حملات دشمن صهیونیستی هرگز چیزی از راهبرد مقاومت را تغییر نخواهد داد و دشمن شکست خورده از میدان خارج خواهد شد.

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی مدعی آغاز حمله زمینی به نوار غزه شد و «جاناتان کانریکاس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تایید کرد که نظامیان اسرائیلی وارد نوار غزه شده‌اند.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی گزارش برخی رسانه‌ها درباره آغاز عملیات زمینی به نوار غزه را رد کرده و توضیح دادند، ارتش اسرائیل تنها آغاز بمباران زمینی و هوایی علیه نوار غزه را اعلام کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین بامداد جمعه خبر داد، شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 109 نفر افزایش یافت که 28 نفر آنها کودک و 15 نفر زن بوده و 621 نفر نیز مجروح شدند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 24 اردیبهشت 1400 - 9:18:37