شلیک بیش از 100 راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی

سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 8:6:36
شلیک بیش از 100 راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی

تهران- الکوثر: منابع خبری گزارش دادند بیش از 100 فروند راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه خبری «الجزیره» گزارش داد از ساعت 6 عصر دوشنبه حدود 150 راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه شلیک شده است.

در همین حال، رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند نخست‌وزیر این رژیم در حال برگزاری جلسه‌ای با حضور مقام‌های نظامی و امنیتی اسرائیل در مقر وزارت جنگ است.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفته در واکنش به شلیک این 150 راکت همه گزینه‌ها از جمله حمله زمینی روی میز است.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بعد از شلیک این راکت‌ها از غزه چندین حمله هوایی در این منطقه انجام داد. این حملات به شهادت 20 نفر از جمله 9 کودک منجر شد. 65 نفر هم بر اثر این حملات زخمی شدند.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد زمان تسویه حساب با رژیم اسرائیل فرا رسیده است. در این بیانیه تأکید شده گروه‌های مقاومت تمام توان خود را برای دفاع از ملت فلسطین به کار گرفته‌اند و در هیچ شرایطی ملت فلسطین را تنها رها نخواهند کرد.

پس از حمله موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌‌نشین اطراف نوار غزه، صهیونیست‌ها با حمله خمپاره‌ای به بخش‌هایی از نوار غزه، غیرنظامیان را هدف قرار دادند.

حمله گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه پس از آن صورت گرفت که «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عصر دوشنبه، با تعیین ضرب‌الاجل برای رژیم صهیونیستی به تل‌آویو هشدار داد که نظامیان این رژیم تا ساعت (شش)‌ به وقت محلی مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را تخلیه و زندانیان فلسطینی را آزاد کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 7:59:57