شیخ نعیم قاسم : اشغال فلسطین ظلم علیه مستضعفین است

دو شنبه 20 اردیبهشت 1400 - 8:51:53
شیخ نعیم قاسم : اشغال فلسطین ظلم علیه مستضعفین است

تهران - الکوثر : معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، ظلم علیه مستضعفین است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در وبینار «روز قدس، روز مستضعفین» که عصر روز یکشنبه به همت مجمع جهانی بیداری اسلامی برگزار شد، گفت موضوع فلسطین پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسیر جدیدی پیدا کرده و تحرکات مردم فلسطین در قدس و محله الشیخ جراح نشانه عزت و پیروزی است.

«زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در پیامی به وبینار که توسط «ناصر ابوشریف» نماینده این جنبش در ایران قرائت شد، گفت به رغم توطئه های دشمن که با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای جهان انجام می شود، ملت فلسطین بیش از صد سال است که مقاومت می کند و هر روز بیش از روز قبل توانمندی برای پایداری را اثبات می کند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود، جمهوری اسلامی ایران هرگز در زمینه حمایت ازمردم و مقاومت فلسطین تردید نکرد تا جایی که مقاومت فلسطین در زمینه نبرد وپایداری و تحقق دستاوردهای عظیم در برابر پروژه صهیونیستی توانمند شد.

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق نیز گفت، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادآور ابتکار عمل بزرگ امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در جاودانه کردن قدس شریف و اراضی مقدس آن و ملت مظلوم فلسطین در وجدان انسانی و اسلامی است.

درهمین حال، علامه «شمس الدین شرف الدین» مفتی یمن تاکید کرد، مساله فلسطین مساله تمام مسلمانان است و کسانی که اقدام به عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی کردند دشمنی خود را با محور مقاومت، نخبگان و آزادگان نشان دادند.

حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند و از زمان نامگذاری این روز، مسلمانان جهان به موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی اعتراض دارند. جمهوری اسلامی ایران بارها با برگزاری همه پرسی با مشارکت ساکنان اصلی از هر قوم و دین، از جمله آوارگان فلسطینی برای تعیین سرنوشت فلسطین تاکید کرده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 20 اردیبهشت 1400 - 8:51:44