رهبر انقلاب تاکید کردند:

فلسطین؛ مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله‌ی امّت اسلامی

جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 14:35:6
فلسطین؛ مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله‌ی امّت اسلامی

تهران- الکوثر: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در سخنرانی خود به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، فلسطین را مهم ترین و زنده ترین مسئله‌ی امت اسلامی توصیف کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رهبر انقلاب در سخنرانی امروز تاکید کردند، ماجرای فلسطین، همچنان مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله‌ی مشترک امّت اسلامی است. سیاستهای نظام سرمایه‌داری ظالم و سفّاک، دست یک ملّت را از خانه‌ی خود، از میهن و خاک آباء و اجدادی خود کوتاه کرده و در آن، رژیمی تروریست و مردمی بیگانه را نشانده است.

ایشان منطق تاسیس رژیم صهیونیستی را بی پایه و سست توصیف کردند و فرمودند: سُست‌تر و بی‌پایه‌تر از منطق پوشالی تأسیس رژیم صهیونیستی چیست؟ اروپایی‌ها بنا بر ادّعای خود، به یهودیان در سالهای جنگ جهانی دوّم ظلم کرده‌اند، پس باید با آواره کردن ملّتی در غرب آسیا و کشتارهای فجیع در آن کشور انتقام یهودیان را گرفت ...!

این منطقی است که دولتهای غربی با حمایت بی‌دریغ و دیوانه‌وار خود از رژیم صهیونیستی به آن تکیه کرده و بدین‌گونه، همه‌ی ادّعاهای دروغین خود در باب حقوق بشر و دموکراسی را تخطئه کرده‌اند. و این ماجرای خنده‌آور و گریه‌آور بیش از هفتاد سال است که ادامه دارد و هر از چندی برگ دیگری بر آن افزوده می شود.

رهبر انقلاب مبارزه با رژیم صهیونیستی را وظیفه ای همگانی توصیف کردند. ایشان فرمودند: صهیونیست‌ها فلسطین غصب‌شده را از روز اوّل به یک پایگاه تروریسم تبدیل کرده‌اند. اسرائیل نه یک کشور، که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّتهای مسلمان است. مبارزه با این رژیم سفّاک، مبارزه با ظلم و مبارزه با تروریسم است؛ و این وظیفه‌ای همگانی است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


جمعه 17 اردیبهشت 1400 - 14:25:30