وزیر دفاع : صیاد شیرازی سرباز ملت و ولایت‌ بود

شنبه 21 فروردین 1400 - 17:9:11
وزیر دفاع : صیاد شیرازی سرباز ملت و ولایت‌ بود

تهران - الکوثر : وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی، این شهید والامقام را نمونه بارز ولایت‌پذیری و سرباز بی‌چون و چرای ملت ایران دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران  در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» آن شهید والامقام را نمونه بارز وطن‌دوستی، ولایت‌پذیری و سربازی بی‌چون و چرای ملت بزرگ ایران اسلامی توصیف کرد.

در پیام امیر حاتمی آمده است،  «علی صیاد شیرازی»  شهید والامقام  نماد وحدت و هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی  در دوران دفاع مقدس و پس از آن بود.

در پیام امیر سرتیپ حاتمی آمده است، حماسه‌آفرینی و نقش بی‌بدیل و بارز شهید صیاد شیرازی در طراحی و فرماندهی عملیات‌ بزرگ دفاع مقدس و خلق پیروزی‌های بزرگ در سرنوشت‌ ساز‌ترین روزگاران این ملت، از وی شخصیتی کم‌نظیر و بی بدیل ساخت.

امروز (شنبه) 21 فروردین 1400 سالروز شهادت امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» است.

امیر سپهبد «علی صیاد شیرازی» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس دهم آوریل 1999 (۲۱ فروردین ماه ۱۳۷۸) به دست عوامل گروهک تروریستی منافقین در تهران به شهادت رسید.

با گذشت ۲۲ سال از شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی به دست منافقین کوردل و تروریستی تحت حمایت آمریکا و قدرت‌های شیطانی و ضد بشری؛ یاد وخاطره و کارنامه خدمات و نقش آفرینی‌های درخشان آن شهید گرانقدر در اعتلای انقلاب اسلامی، نظام و میهن اسلامی، الهام‌بخش آحاد نیروهای مسلح و مدافعان انقلاب و نظام اسلامی در کشور است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 21 فروردین 1400 - 17:9:1