چگونه تحریم‌ها علیه ایران بی‌اثر شد؟

سه شنبه 10 فروردین 1400 - 9:46:5
چگونه تحریم‌ها علیه ایران بی‌اثر شد؟

تهران- الکوثر: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز چه تحریم ها باشد و چه نباشد، کشور اسلامی ایران به حیات خود ادامه می دهد، گفت: تحریم ها علیه ایران دیگر بی اثر شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان یزد از این رویداد به عنوان یک رویداد مهم در یزد یاد کرد و اظهار داشت: تحت تأثیر این کنگره جهش‌هایی در جامعه به وجود آمده که بسیار ارزشمند است.

سلامی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امروز جهان تمام توان و ظرفیت خود را به کار بسته و هم در بعد فرهنگی، رسانه‌ای و هم در بعد عملیاتی، نظامی اقدامات بسیار گسترده‌ای برای مبارزه با انقلاب انجام می‌دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: کشور ما در دوران چهار ساله ریاست جمهوری ترامپ مجموعه‌ای از این موارد را پشت سر گذاشت و با تمام وجود قدرت و ظلم دشمن را احساس کردیم.

سلامی با بیان اینکه این تهدید را همه جا مشاهده کردیم، بیان کرد: پدیده جنگ یک واقعیتی بود که دشمن می‌خواست به وسیله آن ما را تحت تأثیر قرار دهد ولی حضرت آقا فرمودند جنگ نخواهد شد.

وی افزود: این جمله یک عبارت نبود بلکه پشت سر آن یک استراتژی قدرتمند وجود داشت که حضرت آقا طراح و مبدع آن بودند و به گونه‌ای کشور را پیش می‌بردند که عملاً این جنگ در منطق شکست می‌خورد.

سلامی عنوان کرد: فشار اقتصادی دشمن در این ایام بی‌اندازه و معادل تمام توان او بود به گونه‌ای که ما در میدان تهدید اقتصادی اشباع شده بودیم و دشمن هیچ گونه قدرت دیگری نداشت.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: باز هم به برکت این ایستادگی توأم با سیاست، راهبرد و برنامه، ما از گردنه سختی که در آن قرار گرفته بودیم عبور کردیم و توانستیم این توطئه دشمن را ناکام بگذاریم.

سلامی عنوان کرد: اکنون به نقطه‌ای رسیدیم که چه تحریم باشد چه نباشد ما پیروز هستیم و این حاصل سال‌ها ایستادگی و مقاومت است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


سه شنبه 10 فروردین 1400 - 9:45:35