انتقاد امارات از سوءاستفاده شخصی «نتانیاهو» از توافق سازش

جمعه 29 اسفند 1399 - 16:51:47
انتقاد امارات از سوءاستفاده شخصی «نتانیاهو» از توافق سازش

تهران - الکوثر : یک مقام ارشد اماراتی با انتقاد از سوءاستفاده نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از توافق سازش برای اهداف و منافع شخصی‌اش گفت، ابوظبی این توافق را امضا کرد تا به صلح برسد نه اینکه وارد بازی انتخاباتی شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در ادامه افزایش ناخرسندی مقام‌های اماراتی از لغو مکرر سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ابوظبی، یک مقام ارشد این کشور که خواست نامش فاش نشود، در مصاحبه با شبکه «سی‌اِن‌اِن» گفت، شخصی و سیاسی کردن توافق سازش به این شکل، این توافق  را تحقیر می‌کند .

این مقام اماراتی با انتقاد از استفاده تبلیغاتی از سفر نتانیاهو به ابوظبی، افزود، امارات هرگز اجازه ادامه این مسیر را نخواهد داد.

نتانیاهو قرار بود  پنجشنبه هفته گذشته  به ابوظبی برود اما این سفر بعد از تأخیر چند ساعته، لغو شد. نتانیاهو ابتدا قرار بود در ماه نوامبر به این دو کشور سفر کند. اما به دلایل مختلف از جمله همه‌گیری «کووید۱۹»، مشکلات سیاسی داخلی و برخی ملاحظات خارجی، این سفر ابتدا به ماه دسامبر و سپس ژانویه به تعویق افتاد. 

روز گذشته  نیز «انور قرقاش» مشاور دیپلماتیک رئیس امارات ضمن اعلام خبر تعلیق  نشست دیپلماتیک با واشنگتن و تل‌آویو، گفت، ابوظبی قصد ندارد بخشی از کارزار انتخاباتی در فلسطین اشغالی باشد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 29 اسفند 1399 - 16:51:40