آخرین مهلت ارسال اثر به هفتمین جشنواره وقف، اعلام شد

سه شنبه 26 اسفند 1399 - 18:10:7
آخرین مهلت ارسال اثر به هفتمین جشنواره وقف، اعلام شد

تهران - الکوثر : معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تاکنون 650 اثر به دبیرخانه جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» ارسال شده است.

به گزارش شبکه الکوثر: حجت الاسلام غلامرضا عادل با اشاره به رویکردهای سازمان اوقاف و امور خیریه به ویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان در توسعه و ترویج فرهنگ وقف گفت: یکی از اثرگذارترین گروه ها و اقشاری که می توانند در توسعه و ترویج فرهنگ وقف تلاش کنند، هنرمندان به ویژه هنرمندان تخصصی در هر رشته است؛ به همین جهت یکی از رویکردهای سازمان اوقاف و امور خیریه ارتباط و حمایت از هنرمندانی است که در زمینه وقف فعالیت می کنند.

وی  یکی از اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه در سال 99 و در شرایط کرونا را برگزاری هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری دانست و افزود: این جشنواره که در شش دوره قبل در رشته های خاصی اجرا شده بود، دستاوردهای قابل توجه ای داشته است و در این دوره نیز در هشت رشته تخصصی با محوریت هشت استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان مهلت اعلام شده آثار ارسالی به دو برابر اثری که تاکنون رسیده است، افزایش یابد و اختتامیه جشنواره نیز خرداد 1400 برگزار می شود و در صورتی که شرایط کشور از وضعیت کرونا بهبود یابد، تلاش می کنیم تا اختتامیه این جشنواره را به صورت حضوری برگزار کنیم.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهارداشت : یکی از رویکردها و اهداف ما از برگزاری این جشنواره ها  توسعه وکمک به  ترویج فرهنگ وقف است زیرا  بسیاری از مردم با احکام و قوانین آن آشنا نیستند و در صورت معرفی این ظرفیت ها بسیاری از مشکلات و گلایه های مردم پیرامون قوانین آن نیز حل خواهد شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


سه شنبه 26 اسفند 1399 - 17:26:4

دسته بندی :