اسامی برگزیدگان پویش مداحی میثم مطیعی

شنبه 23 اسفند 1399 - 13:46:39
اسامی برگزیدگان پویش مداحی میثم مطیعی

تهران- الکوثر: حجت الاسلام محمد رستمی از اعلام اسامی برگزیدگان پویش مداحی میثم مطیعی خبر داد و گفت: از میان 500 اثر دریافتی، 9 دختر و 10 پسر به عنوان برگزیدگان این پویش معرفی شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت الاسلام محمد رستمی مدیر عامل مؤسسه آئین هنر حسینی از انتخاب برگزیدگان پویش مداحی «کودکان و نوجوانان» در این مؤسسه خبر داد و اظهار داشت: مؤسسه آئین هنر حسینی تحت اشراف میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند که به منظور استمرار ارتباط با قشر کودک و نوجوان در ایام فاطمیه پویش مداحی «کودکان و نوجوانان» را راه اندازی کرد.

وی این پویش را مقدمه‌ای برای افتتاح رسمی دوره‌های آموزشی و تربیتی کودکان و نوجوانان در این مؤسسه بیان و عنوان کرد: شرکت و ثبت نام در این دوره‌ها که ویژه دختران و پسران بود به صورت سراسری و در قالب فضای مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام رستمی درباره جزئیات پویش مداحی «کودکان و نوجوانان» گفت: این پویش با رویکرد کودکانه و در سطح کودکان و نوجوانان برگزار شد و پس از دریافت و ارزیابی آثار برگزیدگان این پویش به همراه تصاویر در صفحه مجازی میثم مطیعی و رسانه‌ها اعلام شد.

مدیر عامل مؤسسه آئین هنر حسینی افزود: گفتنی است برای برگزاری این پویش چهار قطعه از اجرای مداحی میثم مطیعی انتخاب و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت تا شرکت کنندگان بر اساس آن قطعات مداحی کنند؛ لازم به ذکر است اشعار انتخابی مختص کودکان بود تا کودکان و نوجوانان به راحتی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

وی در ادامه به اهداف این پویش اشاره و اظهار داشت: متأسفانه کمتر دیده شده برای دختران سن 5 تا 8 سال فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بخصوص در حوزه هیأت و مداحی صورت گرفته باشد از این رو یکی از مهمترین دغدغه‌های میثم مطیعی و مؤسسه آئین هنر حسینی پرداختن به این جامعه هدف و جدی گرفتن این فعالیت‌ها برای کودکان و نوجوانان بوده است.

مدیر عامل مؤسسه آئین هنر حسینی افزود: پسران 7 تا 12 سال و دختران 5 تا 8 سال در این پویش شرکت کردند و با انتخاب و خواندن یک قطعه پیشنهاد شده از مداحی میثم مطیعی فیلمی از مداحی خود گرفته و به دبیرخانه پویش ارسال کردند که آثار ارسالی به بیش از 500 کلیپ می‌رسد.

اسامی برگزیدگان پسر به شرح ذیل است:

۱. علی میرزاخانی ۱۱ ساله از تهران

۲. علیرضا خاکسار ۱۰ ساله از میناب

۳. علی عباس آقایی ۷ ساله از تهران

۴. محمدطاها طلوعی ۱۰ ساله از تهران

۵. بردیا صداقت ۹ ساله از تهران

۶. مهیار آقاجانی ۱۱ ساله از رشت

۷. علی سلطانی ۷ ساله از قرچک

۸. مهدی چراغی ۱۱ ساله از تهران

۹. کمیل محمدنیا ۱۱ ساله از خراسان شمالی

۱۰. محمد رضا جلایی ۹ ساله از مشهد

اسامی برگزیدگان دختر به شرح ذیل است:

۱. فاطمه شاطری ۷ ساله از تهران

۲. زینب ترکاشوند ۷ ساله از تهران

۳. فاطمه سادات بهروز نژاد ۷ ساله از قم

۴. ریحانه سهرابی ۷ ساله از کرمان

۵. نیایش نجیب زاده ۷ ساله از شیراز

۶. فاطمه صادق نژاد ۶ ساله از تهران

۷. حلما اخلاقی امیری ۵ ساله از مشهد

۸. زهرا پوراسدالله ۶ ساله از بابلسر

۹. زهرا رجبی ۸ ساله از گرگان 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 23 اسفند 1399 - 13:46:30

دسته بندی :