واقعه «بنی قریظه» ، داستانی ساختگی همانند «هولوکاست»

یک شنبه 17 اسفند 1399 - 20:3:55
واقعه «بنی قریظه» ، داستانی ساختگی همانند «هولوکاست»

تهران - الکوثر : استاد برجسته علوم دینی در گفتگو با شبکه «الکوثر» تاکید کرد واقعه بنی قریظه در زمان پیامبر اسلام (ص) ، همان دروغ هولوکاست در صدر اسلام است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ صادق اخوان در برنامه «الوجه الآخر» شبکه جهانی الکوثر با مردود دانستن روایاتی که از وقوع کشتار یهودیان بنی قریظه حکایت دارد ، گفت :« مسئله واقعه بنی قریظه ، مسئله ای است که یهودیان آن را جعل کرده اند و بسیاری از علمای متقدم و راویان حدیث و مورخان نیز متاسفانه در این دام افتاده اند. همه شما و نه فقط مسلمانان بلکه مسیحیان ، به روش یهودیان آشنا هستید و آنها را می شناسید و می دانید که آنها به جعل داستانها و افسانه ها مشهور هستند و مسئله بنی قریظه اولین و آخرین این تحریف از طرف یهودیان نبوده است.»  

این استاد برجسته حوزه تاکید کرد :« من در تحقیقاتم دریافتم حتی کشتار بخت النصر نیز از داستانهای ساختگی یهودیان است و دیگر وقایعی که یهودیان مدعی آن هستند تنها در کتب صهیونیستها و یهودیان یافت می شود و در هیچ جای دیگری ذکر نشده است.»

شیخ اخوان افزود :« همه شما شاهد بودید که یهودیان به بهانه هولوکاست که در زمان جنگ جهانی دوم رخ داد آمدند و فلسطین را اشغال کردند ، چرا ؟ به این دلیل که می گفتند به ما ظلم شده است و سه میلیون نفر از ما ، بیشتر یا کمتر ، در کوره های آدم سوزی هیتلر سوخته اند. (باید به آنها گفت) بروید به آلمان و انگلیس و در آنجا اسرائیل خود را بسازید ، مسلمانان و اعراب چه گناهی دارند ، فلسطین صد در صد سرزمینی اسلامی و عربی است. بنابراین ملاحظه می کنیم که دروغ بنی قریظه همان دروغ هولوکاست در صدر اسلام است.» 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 17 اسفند 1399 - 20:3:36