هدف دولت آمریکا بازتولید گروههای تروریستی در سوریه

چهار شنبه 6 اسفند 1399 - 14:24:11
هدف دولت آمریکا بازتولید گروههای تروریستی در سوریه

تهران - الکوثر : رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، هدف دولت آمریکا را بازتولید گروههای تروریستی در سوریه دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار " غلامرضا جلالی " رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پیروزی مقاومت بر داعش به ملت‌های منطقه اعتماد به نفس داد، گفت: امروز استراتژی جو بایدن رئیس  جمهوری آمریکا بازسازی و تجهیز  گروه تروریستی داعش در منطقه‌ای بین سوریه و عراق است.

جلالی،  با گرامیداشت یاد شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت:  در  سال‌های آغازین انقلاب اسلامی، جنگی هشت ساله بر ایران  تحمیل شد که البته در آن دوران با رهبری امام خمینی (ره) این دوران به دوره ای پرافتخار و پرعزت تبدیل شد و حماسه هشت سال دفاع مقدس رقم خورد.

به گفته سردار جلالی : آمریکا با کمک آل سعود و رژیم صهیونستی داعش را خلق کرد که مهمترین هدف آن مقابله با جریان انقلاب اسلامی بود.

سردار جلالی تصریح کرد: آمریکا خود به عنوان بزرگترین تولیدکننده، هدایت کننده و پشتیبان نظامی و تبلیغاتی تروریسم در دنیا، تابلو مبارزه با داعش را نیز در دست گرفته است. 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: در چنین شرایطی، نظام جمهوری اسلامی ایران، با درایت حضرت آیت الله خامنه ای  رهبر معظم انقلاب اسلامی  و تجربه فرماندهان نظامی کشور، راهبرد مقتدرانه و هوشمندانه را با محوریت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیش گرفت.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 6 اسفند 1399 - 14:24:3