آغاز عملیات گسترده الحشد الشعبی در استان دیاله

پنج شنبه 30 بهمن 1399 - 14:7:47
آغاز عملیات گسترده الحشد الشعبی در استان دیاله

تهران- الکوثر: درپی شهادت سه نفر از رزمندگان سازمان الحشد الشعبی عراق در درگیری با تروریستها، نیروهای این سازمان امروز پنجشنبه عملیات گسترده پاکسازی جدیدی را در حومه منطقه «خانقین» در شمال استان دیاله این کشور آغاز کردند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «محمد التمیمی» از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی عراق امروز اعلام کرد: یگان های الحشد الشعبی از ساعات اولیه صبح امروز عملیات پاکسازی گسترده در منطقه «الدکات» در حومه منطقه خانقین را برای تعقیب هسته های تروریستی داعش آغاز کردند.

وی افزود: این عملیات بعد از خنثی سازی حمله بامداد امروز تروریست ها به یک مقر امنیتی خط مقدم الحشد الشعبی آغاز شد که در جریان آن سه نیروی الحشد الشعبی شهید و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

التمیمی در گفت وگو با پایگاه خبری «المعلومه» عراق افزود: نیروهای الحشد الشعبی عملیات پاکسازی را برای تعقیب زخمی های گروه تروریستی داعش در جریان درگیری بامداد امروز اجرا کرده اند.

همزمان وزارت دفاع عراق در بیانیه ای از کشف یک مخفیگاه سلاح های سنگین و بمب های عناصر تروریست در بازرسی از روستای «الطینیه» در استان دیاله خبر داد.

در همین حال، سرلشکر «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق نیز اعلام کرد نیروهای امنیتی چهار تروریست را در استان های بغداد و الانبار دستگیر کردند.

فعالیت تروریست ها در دو ماهه اخیر در برخی مناطق عراق از جمله استان های الانبار، صلاح الدین، دیاله و کرکوک افزایش یافته است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 30 بهمن 1399 - 13:52:2

دسته بندی :