انفجار شدید در گمرک مرزی اسلام قلعه افغانستان +فیلم

شنبه 25 بهمن 1399 - 17:22:54

تهران- الکوثر: ظهر امروز شنبه ۲۵ بهمن چند تانکر حامل مواد نفتی و گاز در نقطه صفر مرزی با ایران در گمرک اسلام قلعه افغانستان منفجر شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سخنگوی گمرک ایران از هلال احمر و سایر نهادهای امدادی و امنیتی برای مهار آتش و انجام اقدامات ضروری و ارسال بالگرد، کمک درخواست کرده است. در حال حاضر اداره کل گمرک دوغارون خراسان رضوی برای بازگشت کامیون‌ها و دور شدن از خطرات احتمالی برای محموله‌ها مسیرهای ورودی را باز گذاشته است. هنوز از تلفات این حادثه خبری در دست نیست.

در همین حال استاندار هرات افغانستان اعلام کرد آتش سوزی بزرگ در گمرک اسلام قلعه نزدیک مرز جمهوری اسلامی ایران در شهر هرات این کشور صورت گرفته است که تلاش برای مهار آن ادامه دارد.

«سیدوحید قتالی» امروز شنبه به خبرنگاران در هرات گفت تلاش ها برای مهار آتش سوزی و خارج کردن خودروها از محل ادامه دارد و تیم‌های نجات به محل حادثه اعزام شده اند.

شاهدان عینی اعلام کردند شعله های آتش به شدت زبانه می کشد و احتمال دارد ده ها تانکر نفت‌کش طعمه حریق شده باشد. اما برخی دیگر هم گفته اند احتمال دارد به تانکرهای نفت و گاز حمله صورت گرفته باشد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 25 بهمن 1399 - 16:17:14