روحانی : واکسیناسیون از فردا در ایران آغاز می‌شود

دو شنبه 20 بهمن 1399 - 19:14:0
روحانی : واکسیناسیون از فردا در ایران آغاز می‌شود

تهران - الکوثر : رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: واکسیناسیون در ایران از فردا(سه شنبه) آغاز و به سرعت در چارچوب سند مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» عصر دوشنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های سرمایه گذاری عشایر و روستایی و پروژه‌های ملی وزارت کار افزود: فردا (سه شنبه) روزی است که واکسیناسیون در ایران آغاز می شود که روز مبارکی است؛ این طرح طبق سندی که ستاد ملی کرونا آن را به تصویب رسانده و ابلاغ کرده است،  به سرعت ادامه پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: امیدواریم سال آینده برای مردم در مقابله با این ویروس سال بهتری باشد و هم با تلاش‌هایی که ملت انجام دادند از لحاظ تحریم هم - که البته شکست خورده است-  شرایط بهتری مردم خواهند داشت.

رییس جمهوری اسلامی ایران با تبریک دهه فجر از افتتاح طرحهای متنوع در روستاهای کشور ابراز خرسندی کرد و گفت: افتتاح و رونمایی از ۱۴۲ هزار طرح در آغاز این برنامه و طرح های بعدی به معنای آن است که امروز تحول بسیار خوبی را در روستاهای کشور شاهد هستیم.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر دستور بهره‌برداری رسمی از 142 هزار طرح‌ اشتغال روستایی و عشایری و طرح‌های ملی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صادر کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 20 بهمن 1399 - 19:13:53