سرلشکر سلامی : مردم ایران معماران تحریم را شکست دادند

دو شنبه 20 بهمن 1399 - 16:57:16
سرلشکر سلامی : مردم ایران معماران تحریم را شکست دادند

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت ایران از تحریم و پیامد‌های آن عبور کرده و معماران آن را شکست داده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر «حسین سلامی» روز دوشنبه در آیین الحاق 340 فروند شناور به نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ملت ایران ایستاده است و استقلال خود را با تحریم عوض نمی‌کند.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: پیشرفت‌های ایران در زمان تحریم بسیار قوی تر، درخشان‌تر و مدرن‌تر از فضای غیر تحریم بوده است.

سردار سلامی افزود: حجم تهاجمات در این 42 سال کاملا جهانی بود و همه قدرت‌های جهان در برابر ایران با هم متحد بودند و دشمن تمام زوایای ملت بزرگ ایران از جمله عرصه‌های روانی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را به جغرافیای جنگ تبدیل کرد.

وی تاکید کرد: در تمام فراز‌های سخت ملت عزیز ایران و سایر ملت‌های همراه ایران اسلامی درخشیدند و در هیچ صحنه‌ای عقب ننشستند و تسلیم نشدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تصور دشمنان این بود که می‌توانند با فشار اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، ارعاب نظامی، تهاجم رسانه‌ای و جنگ نیابتی ملت شریف ایران را از نظام و رهبری عزیز جدا کنند.

سردار سلامی افزود: فشار حداکثری و معمار آن، با هم از ملت ایران شکست خورده اند و امروز با یک دشمن شکست خورده روبرو هستیم

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دریا یکی از جبهه‌های دفاعی ایران است که به وسعت تمام آب‌های جهان گسترش یافته است، اظهار داشت: نیروی مسلح، ارتش و سپاه قهرمان در حال متراکم سازی قدرت خود هستند و این چهارمین مرحله گسترش کمی و کیفی قدرت در نیروی دریایی سپاه است.

سردار سلامی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود صد فروند شناور دریایی، 200 فروند پهپاد تهاجمی، اعزام شناور اقیانوس پیما و امروز صد‌ها فروند شناور رزمی، نشان دهنده بخشی از تلاش گسترده همه خادمان، طراحان و مجریان سیاست‌های دفاعی و قدرتمند ایران عزیز است.

مراسم الحاق 340 فروند شناور رزمی و پشتیبانی رزم به ناوگان نیروی دریایی سپاه با حضور سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و لشکری در بندرعباس برگزار شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 20 بهمن 1399 - 16:57:10

پربازدیدها